Pfff, zondag naar Zweden. Daar is het ook warm, maar niet dat kleffe Hollandse weer. Als het daar warm is is het gewoon kurkdroog, en heb ik gelukkig een meer om in te springen.
Pluizebolpum
Geplaatst: 01-07-15 21:58
Veulen84 schreef:
Buienradar zegt voor dinsdag inderdaad 38 graden. Die zijn gek, ik ga emigreren.
Mag ik dan mee? Vind het binnen en buiten nog steeds te warm en zit nu ook alweer met koorts. Het idee dat de hitte nog moet beginnen zie ik echt niet zitten...
Zit nu op het werk in de airco, maar heb het gewoon behoorlijk benauwd ondanks het puffen. Voor de zekerheid wel puffer meegenomen. En moet vandaag ook nog eens t/m 14.00 uur werken dus dat word vanavond mesten.
quartel
Geplaatst: 02-07-15 05:14
Poeh......ik dacht, lekker even de boel goed open gooien snel voor het weer warmer word. Maar het was heel nog niet afgekoelt Wind weg Dat beloofd weer wat vandaag
Ik heb net ook alles open gezet,maar het is al 21 graden,dus koelt binnen weinig af.Heb aan de voorkant alles al dicht gedaan,als het zo warmer word gaat achter ook alles dicht.Binnen is het nu 26 graden. Hier staat ook een heerlijk windje!
quartel
Geplaatst: 02-07-15 06:29
Hier binnen nu 25.3 graden.........bah.......en 0.0 wind
Ik ben kotsmisselijk (al sinds gisteren) krijg buikloop en heb het zooo warm , zo even de huisarts bellen wat te doen ....ik heb net buiten gewoon gesmeekt of het koeler mag worden , al wel gemest paardjes op het land in de schaduw en iets wind nu even voor mijzelf zorgen...
tootje weet je wat wél helpt om af te koelen? je moet een T-shirt nat maken,uitwringen en aantrekken.Als je in 'natte' kleding looppt,is dat echt heerlijk fris.Wel op tijd weer nat maken.
Kan helaas moeilijk in een nat tshirt op mn werk gaan zitten Maar wel een goede tip
Het is hier op kantoor echt al heel erg warm!
NatasjavE
Geplaatst: 02-07-15 06:48
djuulsie schreef:
Kan helaas moeilijk in een nat tshirt op mn werk gaan zitten Maar wel een goede tip
Vinden je mannelijke collega's juist leuk joh.
Nee,...mag ik ook niet.
Jurkje aan.
quartel
Geplaatst: 02-07-15 06:53
Misschien als je op kantoor zit dat je wel tussendoor je armen/benen in de wc even nat kan maken met koud water? Polsen onder stromend water helpt ook even een beetje.