Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
FuGeLiCu schreef:Nou ben gisteren even geweest, idd speeltjes, snoepjes, kleedje voor in de koffer en de reiskoffer gehaald. Heb die "duurdere" van 6.99 gedaan. Als de koffer in elkaar zit is hij wel stevig idd, maar voordat je alle klemmetjes op de koffer hebt en het in elkaar zit...Dat ging niet erg gemakkelijk. Vraag me af of het ooit weer uit elkaar wil
tisby schreef:Mijn katten zijn fan van de Freija brokjes, en ook van de snoepstaafjes van dat merk! Alleen ik vind de staafjes erg stinken, daarom vinden zij het vast lekker...
Van de brokjes vind ik het jammer dat er geen grotere zakken van zijn, aangezien er hier per maand ong. 10 kilo kattenvoer doorheen gaat.
De fleecemandjes met dikke rand heb ik ook, veel zelfs omdat ze makkelijk te wassen zijn en hier veelvuldig worden gebruikt. Wanneer de mandjes in de was zaten, keken de katten gelijk zo beteuterd dus nu heb ik er nog een paar bij gehaald zodat ik gelijk schone neerzet als er gewassen wordt. Ik heb de mandjes in panterprint en mijn moeder heeft de bruinige met kattenpootjes afdrukken.
Ook de speelstok met muis eraan vinden ze geweldig!
Pivione schreef:Hebben ze bij de Action ook wasboxen zoals dit? http://mb.fcdn.nl//image/normaal/37088/ ... l-40-l.jpg
FuGeLiCu schreef:Kijk, bruin met pootjesafdruk, dat zou hier wel passen! Als ik volgende keer bij action ben toch maar even weer kijken, weten jullie nog wat ze kosten? Plateau met veer heb ik ook mee gestaan, maar niet meegenomen. Zijn ze wel een lang leven beschonden?
tisby schreef:FuGeLiCu schreef:Kijk, bruin met pootjesafdruk, dat zou hier wel passen! Als ik volgende keer bij action ben toch maar even weer kijken, weten jullie nog wat ze kosten? Plateau met veer heb ik ook mee gestaan, maar niet meegenomen. Zijn ze wel een lang leven beschonden?
Ze zijn 4,69 dacht ik, en hier worden ze veelvuldig gewassen en gebruikt![]()
en ach, anders koop ik een nieuwe voor dat geld!