Ben blij dat marktplaats etc voorbij komt. Had hier al eens op gekeken en een mooi paar gevonden van het merk Fox. Half uurtje rijden van hier dus nog doenbaar
Jep, ik haal ze ook via marktplaats. Vaak zat staan er bandjes op met mooie velgen met nog 6-7 mm profiel. Toch scheelt het heel veel in de kosten dan wanneer je nieuwe velgen bij een bandencenter oid gaat kopen.
youaremystar
Geplaatst: 02-07-16 21:21
Vandaag heb ik afscheid genomen van de Lupo en ben ik eigenaar van een Corsa uit 2003.
En EINDELIJK electrische ramen!
hij moest natuurlijk wel even geinspecteerd worden door de hond.
Zijn fijne auto's! Wij hebben een Corsa C uit 2006, het facelift model. Is qua uiterlijk helemaal standaard maar heb wel wat geplust qua opties, kan de ramen met de sleutel dicht doen (kan bij jou ook), cruise control er in gezet (kan bij jou wellicht ook), mp3 radio ipv de originele en een carkit. Airco zat er gelukkig al in Haha. Mooie kleur ook!
Pieter25
Geplaatst: 17-08-17 21:26
Stiekem een kickje, omdat ik het een leuk topic vind
Flits__
Geplaatst: 18-08-17 08:33
Vorig jaar zomer op zoek gegaan naar een andere auto. Reed een Volkswagen Fox, prima auto maar wou toch een iets grotere auto. Ik had uiteraard wel wat eisen: - minstens 1200 kunnen trekken - niet meer dan 130.000 op de teller - geen station - geen witte auto
Nu ben ik trotse eigenaar van deze auto. Een witte Ford Focus met destijds 142.000 op de teller . Hij voldeed wel aan de eis van 1200 kilo kunnen trekken .