moonsparkle schreef:Wel stom zeg, mn vriend is vandaag voor het eerst echt aan het klussen gegaan en de onderbuurman kwam al gelijk vragen of het niet zachter kon. Hij begon super schappelijk om 13. En ze stopte om 19. Het is wel veel timmer en hamer werk maar dat gaat deze hele week nog duren. woensdag kon in de avond een vriend helpen en dacht ik nou tot 21. a 22. Komt zn hulp nog goed van pas, maar ik kijk er gelijk een beetje tegenop gezien hij dus nu.al zijn beklacht kwam indienen. En wij verhuizen binnen 1 week stel dat de buren van de koopwoning naast ons zijn hele huis wil verbouwen :-P
Wat flauw... Ik heb sinds vorige week de sleutel en was bang voor zo'n buurman, maar ik kan niet genoeg herrie maken volgens mij. Wellicht kun je in ieder geval op momenten dat je echt lawaai gaat maken even bij de beste man langs / een briefje door de deur doen om een beetje goodwill te kweken. Maar tussen 13.00 en 19.00 moet je zeker wat mogen doen.
Ik hou aan dat ik voor 22.00 uur stil moet zijn en doe niets op Zondag, maar ik woon dan ook midden op de bible belt.