Sonja_vR schreef:welke isda ?
Ik ga naar energiek
Zelf aangegeven wat ikverzekerd wil hebben. Geregeld via independer dus nog een extra korting erbij.
Dat is in het bedrag al meegerekend
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jaan81 schreef:Quellian schreef:Verse spinazie kun je gewoon wokkenIk doe het regelmatig met kipfilet en room.
Dat is echt heerlijk!
Wij doen dat vaak. Penne koken, en dat dan bij de gebakken kipfilet doen, spinazie erbij en kruidenroomkaas en door elkaar blijven roeren tot de roomkaas goed 'gesmolten' is en de spinazie zacht is geworden.
Is zó heerlijk!! (en makkelijk en redelijk budget!)
Sammyy schreef:Zorgverzekering kunnen wij helaas niets aan veranderen, ivm de schulden. Wel kunnen we dat straks nog misschien doen, als we een (hopelijk) positieve wsnp uitspraak hebben gehad.
En wat een lekkere dingen komen weer allemaal voorbij! Helaas is mijn man allemaal niet zo van de sausjes ed. Als ik door gewone rode macaroni al meer als 1 potje tomatenpuree doe, vind ie het al niet meer lekkerEn dan hebben we wel echt een pan waar we 2 dagen van eten ( 500gr macaroni, 250 gr vlees, 250 gram groenten ). En dan nog gooien we vaak weg. Maar pasta invriezen vind ik gewoon echt niet lekker
Ook zijn A-G-V eet ie zonder vleesjus. Echt alleen droge prak, met soms eens wat appelmoes erover.
Davinia_ schreef:Is Paturain ook kruidenroomkaas?
eroslover schreef:Kan dit ook met spinazie à la crème?
Heb nog brie en kruidenkaas van mijn verjaardag in de koelkast dus nu maar proberen er wat mee te koken.
Jaan81 schreef:Quellian schreef:Verse spinazie kun je gewoon wokkenIk doe het regelmatig met kipfilet en room.
Dat is echt heerlijk!
Wij doen dat vaak. Penne koken, en dat dan bij de gebakken kipfilet doen, spinazie erbij en kruidenroomkaas en door elkaar blijven roeren tot de roomkaas goed 'gesmolten' is en de spinazie zacht is geworden.
Is zó heerlijk!! (en makkelijk en redelijk budget!)