Eddy_Rocks schreef:Ojeee... Ik hou er juist zo van lekker lang te snuffelen
Dat kan ook wel, bij ons zijn er alleen vaak mensen die geen rekening houden met anderen :p vooral bij de kassa is het minder
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zagen er leuk uit! Als ik 15 kilo lichter was had ik er eentje gekocht. 
Onder andere aan regenlaarzen (is wel nodig op de wei met dit weer...), sokken, kaarsen, kastfolie en de joggingbroek. Meteen twee gekocht, ook eentje voor mijn vriend. Zitten echt fijn! Lekker warme, dikke stof.
Ging voor een fietstas voor de boodschappen (tip van stalgenootje) en ging daarmee weg en een paar nieuwe kleurige regenlaarzen

mieske schreef:De blazers vallen qua maat wel goed. Ik heb normaliter maat M en die heb ik ook meegenomen. Wel van te voren even passen want wat er op het label staat, klopt niet altijd!Hoe vallen ze qua maat?

Davinia_ schreef:Ik heb hier nog steeds die muurstickers liggen, maar ik denk dat ik ze op een canvas of schildersdoek ga plakken. Die hebben ze ook bij de Action toch? En dan ook verf of ze te verven of niet?
Of zou het handiger zijn om de tekst er ook op te verven? Ook al kan ik niet zo netjes schrijven natuurlijk

ipv 12 heb ik er wel 28!! (nou ja, 27 er moest wel geproefd worden natuurlijk). Dadelijk moet ik nog even de slagroom en topping maken en dan vanavond lekker smullen onder boer zoekt vrouw. Mmm.