Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 23:11

manzano

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 23:11

Heb je geen verhuispeertjes opgehangen??

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 23:22

Nee :+ het was ja steeds heel warm en heel lang super licht! Maar dat is nu wel nodig :j
Zag die ook in de folder weet alleen zo even geen duur waar het aan kan

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 23:24

duur waar het aan kan????? ik kan je ff niet volgen :D

edit: oooooh het schoenenrek hahaha. Ja ik ook niet hier in huis.
Laatst bijgewerkt door manzano op 29-08-12 23:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 23:26

@Manzano: Mooi bed :)) Ons bed is een beetje saai op dit moment. Hebben gewoon ons oude bed meegenomen en het hoofdeind (noem je dat überhaupt zo?!) niet meer erop gezet. Dat was te strak voor dit huis en past ook niet mooi met het schuine plafond waar we onder slapen.
Nieuw bed heeft op dit moment geen prioriteit, maar mocht er iets leuks voorbij komen willen we 't wel vervangen :j

@Sakkia: Hmm, dat ken ik. Ik heb het ook altijd gloeiend heet, m'n vriend heeft het altijd koud, maar heel soms vindt hij het zelfs te warm met mij in de buurt (in bed dan :+ ).
Gordijnen hebben we overgenomen van de vorige bewoners, gelukkig :D

Wij hebben (nog steeds := ) de verhuispeertjes ophangen (op sommige plekken dan). Lampen zijn zo moeilijk...

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 07:50

Wij hebben ook overal peertjes hangen.
Afgelopen weekend de raambekleding besteld (en gelijk 2 inzethorren. Is wel leuk in de polder, maar we hebben daar nu al meer vliegend ongedierte als dat we het afgelopen jaar in ons oude huis hebben gehad :+ ) Jemig, je kunt je geld daar wel in kwijt zeg :P
Hebben een groot raam in de badkamer en waren voornemens daar plakplastic op te doen. Nu hoorde ik gister van iemand dat dat helemaal niet mag op HR+++ glas :P Moeten we daar toch ook maar voor iets anders gaan kijken.

Wij hebben een bed van 1.80. Kan mij niet groot genoeg zijn en als m'n vriend avond/nachtdienst heeft, gebruik ik hem ook helemaal :+ (bed heb ik het nu over hé.... }> )

Vind de IKEA ook erg druk. Meest kiezen we tussen Delft en Amsterdam. Hoorde van m'n collega dat zij altijd naar Haarlem gaan en het daar reuze mee valt met de drukte!
Volgende keer maar eens proberen :)

Hadden we voor aankomend weekend een vrachtwagentje kunnen regelen, horen we gister dat iemand hem in elkaar gereden heeft.........

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 08:05

Weet niet of het een beetje te zien is, maar dit is de 'lila' kleur in ons huidige huis.
Grappig is dat we dezelfde verf hebben laten mengen voor de slaapkamers in ons nieuwe huis en dat het daar net lijkt of het héél licht blauw is :D (foto volgt nog)

Afbeelding

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 08:29

Goedemorgen

Gelukkig hebben wij voor de meeste ramen al horren. Er moet er alleen nog 1 voor de buitendeur in de woonkamer.
Voor de achterdeur moeten we nog even wat verzinnen want daar zit een deurdranger op.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 08:33

Wij hebben laatst voor de achterdeur van die 'kattenstaarten' gekocht. Vind ze wel erg fijn. Vooral dat de hondjes er gewoon door kunnen :D

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 08:33

Wat gaat het hard hier!

Mijn vriend heeft ons bed zelf gemaakt, wat langer en breeder (hij is vrij lang) en hebben er geloof ik ook een ikea matras (of dekbed?) inliggen. Slaapt prima :j

Wij hebben de cd / dvd kastjes van de ikea (wie niet :+ ) en de nachtkastjes en nog wat los spul, verder hebben we veel teak houten meubelen. Wel laatst in de extra kamer boven een kleding kast gezet, super ding kon je helemaal zelf samenstellen en past zo precies in een nis.
Die we hebben zijn van prima kwaliteit :j

Verhuizen hebben wij met de auto gedaan, steeds wat dingen meenemen (zelfde dorp) en de meubels laten leveren bij het nieuwe huis. Alleen de bank, bed ed die we al hadden en wat grote dingen die we mee wilden nemen even met de aanhanger heen en weer gereden. Maar dat scheelt als je nog weinig meubels hebt :D

Damn Vankje wat een boete :oo zonde!

Je kan al bijna over he Sak, spannend!

Gordijnen is ook een uitzoekwerk..
Ik heb aan de achterkant nog geen gordijnen beneden, die maakt SM (vouwgordijnen), ik hoop dat ik ze snel krijg....

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 08:38

Ik heb geen cd/dvdkastjes van de Ikea hoor :+ Ook nooit gehad trouwens :')

Ja nog 2 weken en dan wonen we in ons andere huis. Begin nu langzaam aan ook een beetje zenuwachtig te worden hoor :+ Ondertussen staat er ook een grote doos in de keuken en die wil ik eigenlijk steeds vullen met dingen uit de keuken en dan naar het nieuwe huis brengen en daar weer direct uitpakken en lege doos mee terug :j

Ik ga zo eens op speur (nee heb het nog steeds niet druk) naar een condensdroger. Even wat revieuws lezen e.d. Heb hem nu nog niet nodig, maar me er even in verdiepen kan nooit kwaad :+

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 08:48

Ja, die heb ik wel, de dvd-billy kasten, haha. Ik heb enorm veel dvd's en hier kan ik ze tenminste in kwijt.

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 08:49

Ik las hier nog wat over boxsprings. Wij hebben sinds een half jaar 2 Pullman Boxsprings. Ben er erg blij en slaapt heerlijk. Wij hebben wel 2 aparte matrassen met een rits ertussen, waar een hoes overheen zit, zodat je de rits absoluut niet voelt! En dekmatras werd sterk afgeraden, omdat het matras dan niet meer voldoende zijn werk kan doen.. De rits was geloof ik maar 100 euro extra en daar hebben wij echt geen spijt van!!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 08:50

Oh ik heb laatst een fijne gekocht Sas. En niet duur.
Merk is Beko. Relatief onbekend, maar erg goede recenties!

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 09:00

Wij hebben een condens droger (das toch met een water reservoir?) van Zanussi volgens mij, gekregen van iemand die hem over had. Werkt goed, alleen moet de droger wel vol genoeg zijn, anders is niet alles droog.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 09:02

Ik heb ook een condensdroger van Zanussi, maar bij mij gaan halve ladingen beter dan een volle droger eerlijk gezegd :)
En ik heb ook geen DVD/CD kastjes van de IKEA :P

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 09:06

Ik heb amper dvd's dus geen kastje nodig

Ik had nog nooit van Beko gehoord, maar na wat googlen las ik super veel goede recensies.
We hebben die van ons aangesloten op de afvoer van de wasmachine. Ideaal!!
Zal straks ff zoeken waar we hem vandaan hebben. Die gaf ook 5 jaar garantie ipv 2 zoals op veel andere sites.

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 09:07

Wat voor cd/dvd kasten hebben jullie? Ik heb er nu 2 van de ikea staan maar heb daar niet genoeg aan, een 3e past er net niet naast en ik zoek dus wat anders. Er mag geen deurtje in zitten omdat het hele geval achter mijn tv staat.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 09:09

Geen. Die paar dvd's lagen in dressoir waarop de tv stond en cd's in de boekenkast. Maar als ik straks dozen ga uitpakken wil ik er echt veel weg doen.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 09:12

Wij hebben glazen dvd zuilen :P
Droger van Miele. (condens) Nu bijna 18 jaar en nooit problemen gehad.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 09:18

Geen CD en DVD kastjes... Muziek staat op laptop en op USB sticks en DVDs staan rondom mijn DVDspeler in mijn televisiekast. Minder leuke DVDs en series zitten in de lades.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 09:20

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 09:22

Wow 18 jaar al, das al een oudje :j

Wij hebben nu geen droger, maar ik heb straks een washok waar ie prima kan staan en dan wil ik er ook gewoon graag zelf 1. Lang niet alles gaat er in natuurlijk maar voor handdoeken en beddegoed e.d. vind ik het wel heel erg handig. Spijkerbroeken e.d. zullen er ook wel in gaan. Maar shirtjes e.d. niet hoor.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 09:24

Bij ons inderdaad ook alleen beddengoed en handdoeken!

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 09:28

Ik doe ook alleen handdoeken, beddengoed en sokken ed :j