Alles moet er nog in, dus dan zouden ze het toch zo moeten kunnen maken dat alleen vloerverwarming voldoende is?
Kentaro
Geplaatst: 13-07-12 16:40
Absoluut! En vloerverwarming (mits goed gebruikt!) is voordeliger dan 'gewoon' verwarming!
manzano
Geplaatst: 13-07-12 16:41
Ligt er ook beetje aan of ze dat kunnen....... Wij hadden het helemaal besproken etc. en toen kwamen ze hier sleuven maken en puntje bij paaltje konden ze de slangen niet dicht genoeg bij elkaar leggen Maar goed, wij hebben nog een haard.
Kentaro
Geplaatst: 13-07-12 16:42
Als het ingefreesd moet worden, zou dat inderdaad kunnen!
We zijn juist van een houten vloer naar een pvc vloer gegaan omdat dat beter de warmte door zou laten. Thanks!
Kentaro
Geplaatst: 13-07-12 16:50
PVC is zeker een goede keuze! Als je écht een radiator erbij wilt, zou je kunnen overwegen in de keuken een designradiator, is gelijk handig voor het drogen van theedoek/handdoek
manzano
Geplaatst: 13-07-12 16:51
Ja PVC is beter wat dat betreft
Laura1589
Geplaatst: 13-07-12 20:21
Hallo allemaal!
Ik ben op zoek naar tips voor het 'inrichten' van mijn vensterbank. Wij wonen sinds een half jaar in een heel leuk appartementje met een leuk uitzicht en aan de voorzijde een groot raam mét een grote vensterbank. (denk zo'n 2.5 à 3 meter breed). En ik kan maar niet bedenken wat ik met die vensterbank wil Hieronder 2 foto's:
Hier was t nog helemaal kaal, geen gordijnen etc.
Zo ziet t er nu ongeveer uit, alleen die witte vazen heb ik weer weg gehaald. Er staat nu nog 1 vaas (een andere als op de foto's) en in de hoeken staan 2 lampjes, maar die staan achter de gordijnen.
Hebben jullie tips of ideeen? Ik zou wel iets met planten willen, maar weet niet wat voor planten of potten. De kleuren in ons huis zijn blauw, (donker)grijs en wat zandkleur of wit. Ik ben benieuwd!
Wat een mooi uitzicht heb je! Ben je al eens wezen kijken bij het tuincentrum? Daar heb je verschillende series aan potten. Het past allemaal bij elkaar, maar het is dan net niet hetzelfde qua planten, wat vind je mooi?
Laura1589
Geplaatst: 13-07-12 20:59
Ja we hebben echt mazzel met het utzicht en dan te bedenken dat we bijna midden in de binnenstad wonen, echt super hoor! Ben al een paar keer bij tuincentra geweest, maar er is daar zoveel, dan raak ik het overzicht een beetje kwijt haha. Onze stijl is in ieder geval stoer/robuust gecombineerd met modern. Zal zo even googlen of ik wat voorbeeldplaatjes kan vinden van wat ik wel mooi vind.
Hihi, maar volgens mij is die nooit groot genoeg om de badkamer te verwarmen, of wil je een groter model? Ik ben nogsteeds helemaal blij met mijn radiator (maar dan in RAL 9007
Die is ook mooi! We krijgen ook vloerverwarming dus deze komt als erbij. Misschien is ie er ook nog wel een maatje groter.
Kentaro
Geplaatst: 13-07-12 22:36
Elektrische vloerverwarming of vanaf de ketel?
Laura, Wij hebben in het voorraam 2 grote, houten kraanvogels! Vind ik ook wel erg bij jullie uitzicht passen (heb geprobeerd via google een soortgelijke foto te vinden, maar kom ze nergens tegen Nu in het donker een foto van die van mij wordt ook niets )
Nou, mijn badkamer is altijd steenkoud in de zomer, laat staan zonder verwarming in de winter :brr: (Ook al doet de smiley het niet meer )
geerke
Geplaatst: 13-07-12 22:42
ik heb zo een ouderwets electrisch hangkacheltje...die vreselijk veel herrie maakt Zet hem aan voordat ik naar de paarden ga s'avonds,als ik terugkom is het daar warm en ga ik douchen.
TeeGee
Geplaatst: 13-07-12 22:44
Uhh in de badkamer elektrisch en beneden definitief alleen vloerverwarming.