Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marley schreef:even iets anders maar misschien weten jullie wat
Ik wil de eerste week van mei weg, een week, midweek, weekend maakt niet uit. Weet een van jullie iets gaafs maar betaalbaars?
ik kom tot nu toe alleen op onbetaalbare hotels uit....
Fleurtje100 schreef:Of groupon, heeft vaak ook leuke aanbiedingen voor hotels en heb je niet dat irritante bieden. Weet verder niet wat je leuk vind maar kan de De Haan in België (of een ander dorpje aan de Belgische kust maar De Haan vind ik het leukste) aanbevelen. Daar heb je veel leuke B&B. Heb er afgelopen zomer 3 nachten gezeten, was 65 euro per nacht met twee personen en versgemaakt ontbijt. We zaten precies achter de duinen, binnen 5 min stonden we op het strand. Er was een koelkast, combioven, borden, bestek, glazen en tuin beschikbaar zodat je niet iedere avond uit eten hoefde, en een fles prosecco kon koelen en die dan in een duinpan opdrinken. We hebben 1 avond frietjes gegeten, 1 avond bak lasagne in het oventje gedaan en 1 avond zijn we 'duur' in blankenberge bij de oesterput een plateau fruit de mer gaan eten, heeerlijk als je er van houd. Met de kusttram kun je voor 5 euro per dag onbeperkt de hele kust afreizen, hij gaat ongeveer iedere 10-15 min en is altijd op loopafstand.
x_spekkie_x schreef:Een handige tip: http://www.supercook.com/
Je vult in welke ingrediënten je in huis hebt (kruiden, overgebleven groente en vlees, fruit, sauzen etc.) en de website zoekt dan recepten op die je kunt maken met de ingrediënten. De zoekmachine geeft ook tips met gerechten die je kunt maken als je een of twee extra ingrediënten erbij koopt. Superhandig
anneliesdj schreef:Die site is wel handig, alleen jammer dat je alles in het engels moet invoeren, is niet altijd zo vanzelfsprekend.
http://www.smulweb.nl heeft ook zo'n optie, moet je naar beneden scrollen.
Smulweb gebruikt ook alle ingredienten die je invoert en bij de link hierboven niet.
Marley schreef:romantisch weekendje weg met vriend
couchsurfen en kamperen vallen bij mij niet echt onder romantisch![]()
hotel hoeft niet perse, een huisje of appartement mag ook