Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sharmila schreef:Ja kobo synchroniseert alleen de boeken die je hebt gekocht in de kobo winkel...... Slim..... En jammer want op deze manier gaat niemand het gebruiken.
Renske_M schreef:Sharmila schreef:Ja kobo synchroniseert alleen de boeken die je hebt gekocht in de kobo winkel...... Slim..... En jammer want op deze manier gaat niemand het gebruiken.
Ach ja, ik ben alsnog wel blij met m'n e-reader, maar het gebruiksgemak neemt daardoor wel aardig af. Nou ja, ik blijf nog wel even doorzoeken naar trucjes
Margee schreef:Betekent dat dan dat je de boeken die je al hebt, niet kunt overzetten op de Kobo? Dat zou wel een groot nadeel zijn.....
KozieZ schreef:Doordat ik zo enthousiast ben over de Kobo Glo, heeft mijn vader hem nu ook voor zichzelf besteldBen benieuwd wanneer hij hem krijgt... Hij dacht met bestellen sneller te zijn, maar ik denk dat hij beter even naar de winkel had kunnen rijden. Dan had hij hem al gehad.
Tova schreef:Ik heb net de kobo touch gekocht maar ik krijg het maar niet voor elkaar om de boeken die ik hier op usb stick heb staan er op te zetten. Via het programma van kobo en calibre lukt het niet.
Wie weet hoe ik het voor elkaar krijg dat mijn ereader de boeken ziet?