Zidore schreef:Hahahaa een woonwijk om een action heengebouwd voor al deze bokkers!
Hahaha topidee, ik woon er nu eigenlijk al praktisch naast in Utrecht dus heb niks te klagen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cyntje schreef:Wat kost dat zwembadje? En hoe hoog is die opstaande rand?
Wij hebben zo'n kleintje met opblaasbare randen, katten aan een lijntje in de tuin maar als ze uit het badje drinken gaan dus wel mooi de nagels erin... badje iedere zomer 10 keer lek dus...
judith370 schreef:Kom net van een vlug bezoek terug. Heb de set van de bieslook en basilicum plantjes. Pak ik hem uit, zit er maar aan één kant aarde.
Ik heb de bon nog wel trouwens, maar om daar nou voor terug te gaan, what to do? Zou ik ook 'gewone' potgrond/aarde kunnen gebruiken? Want heb de zaadjes wel...
marius schreef:judith370 schreef:Kom net van een vlug bezoek terug. Heb de set van de bieslook en basilicum plantjes. Pak ik hem uit, zit er maar aan één kant aarde.
Ik heb de bon nog wel trouwens, maar om daar nou voor terug te gaan, what to do? Zou ik ook 'gewone' potgrond/aarde kunnen gebruiken? Want heb de zaadjes wel...
Dat hoort zo, wanneer je er water bij doet heb je iets van een halve liter aarde ofzo.
Staat ook in de gebruiksaanwijzing..
marius schreef:judith370 schreef:Kom net van een vlug bezoek terug. Heb de set van de bieslook en basilicum plantjes. Pak ik hem uit, zit er maar aan één kant aarde.
Dat hoort zo, wanneer je er water bij doet heb je iets van een halve liter aarde ofzo.
Staat ook in de gebruiksaanwijzing..