Ik geloof van wel Het zou ongeveer twee weken duren..
Naamloos1
Geplaatst: 24-09-11 18:40
Bagheera_206 schreef:
@upendo: Dan ben je zeker nog net op tijd voor hij uit de schappen wordt gehaald? En anders even wachten tot de S2 met software-update wordt uitgebracht?
hoi, ik kom hier even binnenvallen, weten jullie misschien of de samsung galaxy s plus ook uit de schappen gaat, of geld dit alleen voor de S2? alvast bedankt
>Instellingen >Account- en synchronisatie-instellingen
Automatisch synchroniseren in de vakantie uit gezet en vanmorgen per ongeluk op de knop "Alles synchr." gedrukt. Gelukkig had ik mijn Hi-Telefoonboek al uit de lijst verwijderd, want dan kwam iedereen er weer dubbel in. Blijkbaar gebruikt hij dan Google als hoofd-account en voegt daar al die info uit andere sociale profielen toe. Zie nu Last.FM als je e-mail adres ook in mijn contacten stond. En blijkbaar doet hij ook de match op Hyves. Veel mensen hebben nu plaatje of ander plaatje. Lijkt erop alsof Hyves dan weer het Google-profiel plaatje heeft vervangen.
Ik moet er wel heel erg aan wennen dat als ik iemand wil bellen en dus op "contacten" druk, ik idd alles van Hyves, Facebook, Gmail, Twitter, etc. krijg. Ik moet echt goed opletten dat ik het juiste aanklik. Ben idd ook benieuwd hoe jullie dat doen!
Lees net dat Android 2.3.4 beschikbaar is voor de S2. Zo eens downloaden en installeren. Eerst de S2 even volledig opladen. Denk dat daar die update in zit dat hij nog wel in de verkoop mag blijven...
Cchanny
Geplaatst: 26-09-11 18:56
zannem schreef:
Weet iemand misschien of het mogelijk om het camera-geluidje uit te zetten? Zelfs in de stille stand gaat hij bij mij niet uit..
Ook niet bij instellingen ? Want bij mij is ie wel uit.
In stand stil staat het uit. Mits je de een-na-laatste software versie hebt. Ik heb zojuist de update gedaan en niet gecheckt of het nog steeds hetzelfde is.
Ik zie tot nu toe weinig aanpassingen, maar her en der ziet het er net even iets anders uit. Dat zal ongetwijfeld ook met deel van de rel tussen Samsung en Apple te maken hebben.
Bagheera_206
Geplaatst: 27-09-11 07:25
Nieuwe dingen in 2.3.4: - Je kunt nu in je startpagina tussen eerste en laatste pagina scrollen. - Bij het einde van scrollen krijg je blauwe balk die groter wordt naarmate je verder doorscrollt terwijl je al ana het einde bend. - In sommige schermen is het lettertype iets dikker - Hebben we nu ook beeldbellen in Google Talk? Iemand uitproberen? - Voor de mensen die last hadden van de "Battery Bug" schijnt dit opgelost te zijn - Het slepen van je code om je telefoon te openen ziet er iets anders uit met groen rondjes om de bolletjes heen - Nog meer?
dide
Geplaatst: 27-09-11 10:27
Dat eerste lijkt me wel handig, al heb ik mijn telefoon geupdate, maar ik heb dat niet
Ik heb zojuist uitgevogeld hoe dat werkt met kies en samsung en mijn pc.. maar nu heb ik dat kies open op de computer maar waar zie ik dan waar ik de update kan vinden?
Op het moment dat Kies up-to-date is en je je telefoon aan je PC hangt met het kabeltje moet hij automatisch met de melding komen dat er een update is voor je telefoon.