Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Mae schreef:Hihi, zo zie je hoe smaken verschillen
Wij vonden dat groen juist lekker fris, laten dat terugkomen in kleine accessoires![]()
Zie je op deze foto iets beter, http://94.100.118.201/1149600001-114965 ... _u4gV.jpeg
Blijft natuurlijk een kwestie van smaak
Wij (of tenminste, ik) ben helemaal niet van de foto's, tenminste niet met personen of dieren erop. Houd er helemaal niet van om mezelf ergens in huis te zien hangenVind het wel mooi om bijv. mooie shots die ik zelf gemaakt heb ergens op te hangen, maar die moeten dan wel echt passen bij de rest van het huis, in de keuken bijvoorbeeld wil ik straks mooie sfeerfoto's van Toscane op kleine canvasdoeken van ophangen die ik gemaakt heb
Kaaaren schreef:Elisah1989 schreef:Ik zoek nog tips voor de kleur achter onze houtkachel!
heb je een foto?
_Hedwig_ schreef:Maar mijn huis, wat nog steeds in wording is, heeft ook geen "showroom" meubelen, wij hebben allemaal losse stukken, geen series o.i.d. ik denk dat dat voor mij uitmaakt ofzo.
Laurabram schreef:Mooie lantaarn zeg, leuk idee zo met meer kaarsen.
Ik zag volgens mij ook een krantje voorbijkomen met zo'n grote lantaarn, maar dan met van die waxinelichthouders erin van arme-luis zilver, maar waar dat nou in stond???????