Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arwennn schreef:manzano schreef:
dat wordt precies dezelfde als de iphone 4 maar dan de "slechte" dingen eruit! dus denk niet oliebol heb net de iphone 4 gehaald hihi
ik heb 0 problemen met mijn iphone! af en toe doet whats app het niet nou ja dan sms ik toch gewoon?
heb qua bereik 0 problemen!
Arwennn schreef:manzano schreef:
dat wordt precies dezelfde als de iphone 4 maar dan de "slechte" dingen eruit! dus denk niet oliebol heb net de iphone 4 gehaald hihi
ik heb 0 problemen met mijn iphone! af en toe doet whats app het niet nou ja dan sms ik toch gewoon?
heb qua bereik 0 problemen!
Daisies schreef:Whatsapp doet het bij mij soms ook niet en ik heb nu Nokia, dat ligt volgens mij aan Whatsapp zelf
manzano schreef:Ik moet hem nog gaan bestellen...... is alleen de vraag of ik dat dan nu doe of over paar maanden.
Arwennn schreef:Daisies schreef:Whatsapp doet het bij mij soms ook niet en ik heb nu Nokia, dat ligt volgens mij aan Whatsapp zelf
ja volgens mij ook want dan heb ik wel 3G verbinding of verbinding via een wireless van de omgeving zelf!
dus daar kan het niet aan liggen.. das idd de app zelf beetje jammer!maar toch nog steeds een geniale app
scheelt geld!
_Rianne_ schreef:Kan een screenprotector voor de 3G ook op mijn 3GS???
Vicky_88 schreef:manzano schreef:Mijn abbo loop tot januari volgens mij...... maar goed, daarna is hij per maand opzegbaar.
dan kun jij nu al verlengen of nummerbehoud aanvragen
nummerbehoud kan vanaf 120 dgn van te voren
_Rianne_ schreef:Daisies schreef:Ik vind het wel irritant dat je apps niet kan verwijderen
De zelf opgezette apps toch wel?