claudiadvx schreef:Mag ik onder mijn meeleessteen vandaan kruipen?
Wij hebben ons eerste huisje gekocht! Alleen ben ik aan het stoeien met de indeling van de woonkamer/keuken![]()
Dit is de plattegrond.
De huidige bewoners hebben een joekel van een bank staan waardoor de ruimte heel klein oogt. We willen waarschijnlijk wel een hoekbank maar dan wat smaller en niet zo breed
Hebben jullie nog tips?
[ [url=m/PRbL8n.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DmP1Ad.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3VQheT.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vZxczq.png]Afbeelding[/url] ]
Wat een leuk huis, ik zie wel genoeg mogelijkheden hoor!
In tegenstelling tot bovenstaande reacties zou ik juist wel voor een hoekbank/bank met longchair gaan. Ik weet niet of ik echt een hoekbank neer zou zetten (hoge leuning laat de ruimte kleiner kijken). Ik zou niet voor een losse stoel gaan, maar dat komt vooral omdat ik dat zelf niet lekker vind zitten.
Edit: Als je voor een hoekbank of bank met zo’n lounge gedeelte gaat, zou ik er wel zorgen dat de (hoek)bank voor het raam komt juist. Dat maakt de ruimte al veel meer open/ruimtelijker dan hoe het nu is.
In deze ruimte zou ik sowieso een laag tvmeubel kiezen, ik denk dat dat op dit moment heel storend is op de foto’s die je plaatste. Dit hoge, grote, lompe ding maakt het gelijk een stuk minder ruimtelijk haha.
Ga je de vloer vervangen of laten liggen? Ik zou qua kleur op de muur denk voor een niet te donkere kleur gaan, probeer het zo licht (maar wel met sfeer) mogelijk te houden.
Qua gordijnen zou ik voor en achter in between nemen, die iig tot de grond hangen. En wellicht over de hele breedte van de muur, maar weet niet hoe anderen daarover denken?
Zo’n bank bedoel ik:

En in between gordijnen tot d egrond: