Ohhh Cayenne daar zou ik me ook heel slecht bij voelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yasmine schreef:Het nummer staat al in mijn telefoon dus gelukkig ben ik wel gewaarschuwd als ze bellenMaar eerlijk gezegd denk ik dat ik gewoon niet opneem als ze vandaag bellen
Hopelijk geeft hun notaris hen de duidelijke uitleg dat we helemaal in ons recht staan en beseffen ze dat het kansloos is.
Ohhh Cayenne daar zou ik me ook heel slecht bij voelenUiteindelijk moet je dan vooral aan jezelf denken, maar lijkt me heel vervelend om dat keer op keer te moeten zeggen.
Yvank_ schreef:Waarom kijk je niet naar andere aanbieders ipv de grotere banken?
Je hebt zoveel! Wij zitten bij Argenta, schoonzus bij Aegon. Deden beide een stuk minder lastig dan bijvoorbeeld de ING bij mijn schoonouders deed.
Berdien schreef:Een hypotheek is natuurlijk meer dan alleen lage rente. Een goede adviseur kijkt ook verder dan dat. Voordeel van de grote partijen is dat ze ook een goed beleid hebben voor als er wat gewijzigd moet worden, als het even minder wordt of... als je uit elkaar gaat. Ik zie dagelijks de ellende van de zogenaamde 'goedkope' partijen. Ja, lage rente. Maar voor de rest geven ze niet thuis.
Een bank mag afwijken van het NHG-beleid ja.
Charaz schreef:Wij hebben onze hypotheek ook bij BLG gehad van de vorige woning altijd keurig geholpen. Begreep dat ze daar ook vaker de niet standaard aanvragen deden met oa eigen bedrijf en zzpers
Booooo schreef:Charaz schreef:Wij hebben onze hypotheek ook bij BLG gehad van de vorige woning altijd keurig geholpen. Begreep dat ze daar ook vaker de niet standaard aanvragen deden met oa eigen bedrijf en zzpers
Ben benieuwd...![]()
Marloes: Welkom!
Willen jullie ook weer gaan kopen in Breda? Of ergens anders heen?
Mijn man en ik wonen nu zelf in Oosterhout, en ons hopelijk toekomstige huis staat in Rijen.