Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siersma schreef:Ik heb nu een tijdje een ipad, heel fijn ding. Maar ik zit dus in een gedeeld account met mn vriend. Was ooit makkelijk, maar vind t nu onhandig. Ik heb al een eigen email account gemaakt op gmail. Nu wil ik dus dat account van mn vriend eraf en zelf een eigen account maken op de ipad en ook voor mn volgende mobiel die ook eek apple word ipv samsung nu. Maar als ik het account nu afmeld en er een nieuwe op zet behoud ik dan wel de foto’s die op de ipad staan? Foto’ s heb ik al zo los gekoppeld dat die niet gedeeld worden tussen mijn ipad en de iphone van mn vriend
Henniie schreef:Vraagje,
Ik heb nu een iPad Pro uit 2017,
Maar ik twijfel heel erg over de nieuwe mini 5, of toch voor de iPad Air van dit jaar
Wat zouden jullie doen? Voornamelijk speel ik er spellen op voor de camera hoef ik het niet te doen (heb ook een iPhone 12 pro Max namelijk)
Henniie schreef:Vraagje,
Maar ik twijfel heel erg over de nieuwe mini 5, of toch voor de iPad Air van dit jaar
Wat zouden jullie doen? Voornamelijk speel ik er spellen op voor de camera hoef ik het niet te doen (heb ook een iPhone 12 pro Max namelijk)
lenaa_tje schreef:Henniie schreef:Vraagje,
Wat is er mis met je pro?
MoniqueT schreef:Ik ben helemaal verliefd op mijn Pro, 12,9 inch. Dat gezegd hebben, ik heb geen Air 2020 gehad, maar een 2019. Het verschil vind ik in alle opzichten gigantisch. Ik gebruik hem echt overal voor, met name voor Procreate, maar ook voor aantekeningen tijdens mijn online lessen (die ik volg op de Mac) en nog veel meer. Alleen voor veel typewerk (websites bouwen) gebruik ik mijn Mac of Mac Book Air nog. Ik vind dat toetsenbord voor de Pro wel erg duur, zolang al die andere apparaten hier nog in huis staan.
Aria_zz schreef:Ik doe ook ongeveer hetzelfde met de Air, maar denk dat er een veel groter verschil is tussen de Air 3 en de Pro dan tussen de Air 4 en de Pro. Vooral omdat in het voorjaar een nieuwe Pro moet uitkomen die de Air 4 achter zich laat.
Aria_zz schreef:Daar vrees ik voor, prijs gaat vaak niet naar beneden. Ik verwacht dat de iPad Pro van 2020 niet meer verkocht zal worden. Maar zekerheid heb ik daar niet over, denk dat we daarvoor nog een maandje moeten wachten.
De pro van 2018 is trouwens ook nog een goede optie, bijvoorbeeld refurbished.