Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Lorette_ schreef:Oh, wat jammer! Lastig hoor, kleur kiezen. Ik mis het voorstellingsvermogen om zo'n kleurkaartje door te trekken naar de hele muurIk heb ze besteld! Het was hier helaas geen succes. Uitgebreid getest maar eenmaal op de muur was het vreselijk.De tester vind ik nog steeds mooi. Schiet mij maar lek.
_Lorette_ schreef:Wij hebben hem zo:
[ [url=m/zD5nEO.jpg]Afbeelding[/url] ]
claudiadvx schreef:Mag ik onder mijn meeleessteen vandaan kruipen?
Wij hebben ons eerste huisje gekocht! Alleen ben ik aan het stoeien met de indeling van de woonkamer/keuken![]()
Dit is de plattegrond.
De huidige bewoners hebben een joekel van een bank staan waardoor de ruimte heel klein oogt. We willen waarschijnlijk wel een hoekbank maar dan wat smaller en niet zo breed
Hebben jullie nog tips?
[ [url=m/PRbL8n.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DmP1Ad.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3VQheT.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vZxczq.png]Afbeelding[/url] ]
SplashIsLief schreef:claudiadvx schreef:Mag ik onder mijn meeleessteen vandaan kruipen?
Wij hebben ons eerste huisje gekocht! Alleen ben ik aan het stoeien met de indeling van de woonkamer/keuken![]()
Dit is de plattegrond.
De huidige bewoners hebben een joekel van een bank staan waardoor de ruimte heel klein oogt. We willen waarschijnlijk wel een hoekbank maar dan wat smaller en niet zo breed
Hebben jullie nog tips?
Weet je zeker dat je een hoekbank wil? Je zou ook kunnen kiezen voor een bank en een losse stoel, dat maakt je wat flexibeler.
claudiadvx schreef:Mag ik onder mijn meeleessteen vandaan kruipen?
Dit is de plattegrond.
Hebben jullie nog tips?
DubbelDun schreef:Mijn bank staat al zolang voor het raam als ik hier woon en ik kies altijd een model wat een niet zo'n hoge rugleuning heeft. hierdoor neemt het geen licht weg en verkleuren doet alles wat aan zonlicht wordt bloot gesteld
Zolang het egaal gebeurt valt het vaak niet eens op