Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moonsparkle schreef:Daarom wil ik ooit wonen waar ik m'n buren niet zienaar het bos en strand kan ik hier ook in 10 minuten, maar hier wonen zonder de buren te zien is voor ons niet te betalen. Ik blijf maar naar dat huis kijken in emmer compascuum
maar het is twee en een half uur rijden naar mijn werk
manzano schreef:Gaaf huis Hobbelheks. En lekker de paarden erbij en zo betaalbaar!!
Moest wel grinniken om de tekst. Vrij uitzicht over een N-weg zou nou niet echt in me opkomen als pluspunt haha.
hobbelheks schreef:manzano schreef:Gaaf huis Hobbelheks. En lekker de paarden erbij en zo betaalbaar!!
Moest wel grinniken om de tekst. Vrij uitzicht over een N-weg zou nou niet echt in me opkomen als pluspunt haha.
Nee geen pluspunt maar wel gelijk duidelijk. Die weg ligt er pas een jaar of 5 daarvoor was er uhm niets
Maar het is echt een heerlijke plek
lor1_1984 schreef:Ik ben juist weg verhuist van de Veluwe.
Was dat gekonkel en de 'sociale controle' (lees: je praat met een man, staat een paar dagen later met buikkrampen en volgens de geruchten ben je vervolgens op zijn minst met jong geschopt of erger: zwanger van een drieling) spuugzat.
Fitzroy schreef:Ik ben toch benieuwd wat jij zo vreselijk vindt aan de mentaliteit op de VeluweIk probeer je te begrijpen maar het gaat er niet in. Ik ben altijd met veel plezier lid geweest van rijverenigingen, heb ook veel gejureerd en iedereen is even aardig. Maar ... je weet dat je op de biblebelt woont. Als je daar niet tegen kunt is het misschien lastig aarden? Ik vind een stukje zondagsrust best lekker
Fitzroy schreef:@superpony: Nu heb ik nog niet concreet gehoord wat jij nu zo veselijk vindt aan de mentaliteit op de Veluwe?
En ik denk dat ik al langer op deze aardkloot rondloop dan jij maar dat doet niets terzake. Kom nu eens met concrete voorbeelden als je die hebt. Ik vind dit zo vaag.