Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
knabbelgirl schreef:@Amber15: Zo dat zou ik echt niet kunnen stijlen, respect dat je er wat mee kunt! Even heel nieuwsgierig, waarom mag je er niks aan doen?
@Isacalixa: ramen zijn gewoon ontiegelijk duur, héél veel duurder dan een goedkoop laminaatje voor een kleine studentenkamer. Toen mijn raam dit jaar gebarsten was, was een nieuwe 800 euro. Dat is 1 raam is het bestaande kozijn, jij hebt meerdere ramen in jouw kozijn, daar moet dan ook een nieuwe voor komen, zo te zien zit je op een verdieping ook zonder een balkon eraan dus kom je als dat vernieuwd moet worden ook met een steiger. Ik snap dat je baalt dat je geen ander raam krijgt, maar gezien wat dat gaat kosten snap ik je huisbaas erg goed. Een misschien versleten vloer en dat is natuurlijk ook iets totaal anders. In de winter gewoon dikke gordijnen voor hangen, blijft de kou wat buiten
IsaCalixa schreef:knabbelgirl schreef:@Amber15: Zo dat zou ik echt niet kunnen stijlen, respect dat je er wat mee kunt! Even heel nieuwsgierig, waarom mag je er niks aan doen?
@Isacalixa: ramen zijn gewoon ontiegelijk duur, héél veel duurder dan een goedkoop laminaatje voor een kleine studentenkamer. Toen mijn raam dit jaar gebarsten was, was een nieuwe 800 euro. Dat is 1 raam is het bestaande kozijn, jij hebt meerdere ramen in jouw kozijn, daar moet dan ook een nieuwe voor komen, zo te zien zit je op een verdieping ook zonder een balkon eraan dus kom je als dat vernieuwd moet worden ook met een steiger. Ik snap dat je baalt dat je geen ander raam krijgt, maar gezien wat dat gaat kosten snap ik je huisbaas erg goed. Een misschien versleten vloer en dat is natuurlijk ook iets totaal anders. In de winter gewoon dikke gordijnen voor hangen, blijft de kou wat buiten
Hoe heb je dat allemaal gevonden (mn hoeveelheid ramen en verdieping enzo? )
Ik wist niet dat dat zo duur was, ik dacht misschien 300 euro of zo.
Kenyada schreef:Mijn slaapkamer staat ook op de zuidzijde, dubbele beglazing, rolgordijn dicht maar wanneer de zon daarop staat is t ook super snel kei warm.
Denk dus niet dat dubbele beglazing superveel helpt hoor. Als die warmte eenmaal binnen is is t net zo warm.
_San87_ schreef:Kenyada schreef:Mijn slaapkamer staat ook op de zuidzijde, dubbele beglazing, rolgordijn dicht maar wanneer de zon daarop staat is t ook super snel kei warm.
Denk dus niet dat dubbele beglazing superveel helpt hoor. Als die warmte eenmaal binnen is is t net zo warm.
Bij warmte wellicht niet. Maar bij kou is het verschil enorm.
Janine1990 schreef:[naam] schreef:Ik een ronde met gaatjes, maar heb het deksel altijd ervan af
Hoe douche je dan? Ik sta af en toe ook echt op het putje namelijk![]()
Vec, je hebt ook mooie rechthoekigen, maar dat is voor mij geen optie meer natuurlijkGeen idee hoe het er daarbinnen dan uit ziet.
Janine1990 schreef:Rebecca schreef:Ik een ronde met gaatjes, maar heb het deksel altijd ervan af
Hoe douche je dan? Ik sta af en toe ook echt op het putje namelijk![]()
Vec, je hebt ook mooie rechthoekigen, maar dat is voor mij geen optie meer natuurlijkGeen idee hoe het er daarbinnen dan uit ziet.