Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
renskep schreef:Swah:
Hier werd het verzetten van stopcontacten en deuren allemaal pas later besproken en als ze nog niet bezig zijn met de bouw is er vaak nog heel veel mogelijk.![]()
En wat betreft je hypotheekadviseur, dat is ook de prijs die ik hier tegengekomen ben, volgens mij niet gek. Maar ik heb geen vast contract, wel mijn maximale hypotheek en een starterslening.
poepiej schreef:Sammie:
Nou stel je hebt een huis gekocht via de curator. Normaal gesproken bij een makelaar betaal je kosten koper.
Betaal je dit ook als je via de curator eem huis gekocht hebt?
Swah schreef:renskep schreef:Swah:
Hier werd het verzetten van stopcontacten en deuren allemaal pas later besproken en als ze nog niet bezig zijn met de bouw is er vaak nog heel veel mogelijk.![]()
En wat betreft je hypotheekadviseur, dat is ook de prijs die ik hier tegengekomen ben, volgens mij niet gek. Maar ik heb geen vast contract, wel mijn maximale hypotheek en een starterslening.
Maar dat bespreken kan dus ook nog ná tekenen van koop- en aanneemcontract? Volgens mij niet toch? Want dat willen ze dat ik graag snel doe, beide tekenen.
Ze moeten idd nog beginnen (nu nog iets slopen wat daar staat, en het schijnt dus fiscaal voor hen gunstig te zijn dat het al op mijn naam staat als ze met die sloop beginnen, nou ze gaan het me dinsdag eerst maar eens goed uitleggen voor ik überhaupt iets teken)