Ontdekking van de dag is de groenteboer ! , zakje met broccoli en bloemkool en wortels a 200 gram voor 88 cent ! . Voor mevrouw ik die niks lust ideal voor de pasta. Nog meer verse gesneden groente maar die waren slagje duurder
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rebecca schreef:Paar ribben minder zeker
Sunrise19 schreef:Ik maak vaak tomatensoep en of ik het nou eerst in de oven doe en dan soep van maak of eerst de tomaten moet ontvellen maakt geen verschil
Ik doe over de totale soep wel inderdaad ongeveer 2uur, maar eet hem dan het liefste pas de volgende dag.
Voor jezelf koken lijkt mij inderdaad ook wel saai ja. Ik krijg als het goed is binnenkort weer 2 kookboeken binnen van de vriendenloterij. Dus kan dan weer experimenteren
Ik denk dat als ik alleen was ik elke dag etentjes gafIk kook altijd voor een weeshuis als ik roti maak of dat soort gerechten
Mijn broer en mama zijn er altijd blij mee
Sunrise19 schreef:Het meeste is niet voor 1 persoon maar voor 2 personen. Dus als iemand zou mee eten zou ik daar niet veel van merken. Mocht ik al een stamppot maken vries ik dat niet in, lijkt mij niet erg lekkerVerder ooit eens mijn roti ingevroren en het was echt niet lekker meer met ontdooien. Dus ik vries echt helemaal niks meer in
Ikea is sowieso duur en ook nog eens niet lekkerMelige balletjes of saté die niet echt smaakvol is
Ik snap die hele ikea hype dus sowieso niet
Mocht je bij de ah boodschappen doen, de euroshopper fusilli kost maar iets van 50cent voor een zak. Super goedkoop! Pasta vind ik altijd wel budget koken zeker als je zelf je tomatensaus maakt.
Ui, knoflook, kruiden en tomaten zijn vaak niet het duurste en meestal heeft iedereen wel kruiden, knoflook en ui in huis.
Mocht je saus maken raad ik echt roma/pomodoro tomaten aan. Ik laat ze dan altijd rijpen op de
vensterbank.