[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Piekosjj

Re: [Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 21:42

Hallo allemaal! Ik merk sinds kort dat zowel mijn iphone als mijn macbook een andere tijd weergeven :') En dan bedoel ik, ze lopen twee minuten van elkaar af. Beiden zouden ze gewoon via settings automatisch de tijd moeten volgen. Ik heb ze een week of twee geleden gelijk gezet, maar nu lopen ze dus weer 2 minuten van elkaar uit. De telefoon loopt 2 minuten voor op het moment. Ik heb ook nog een ouderwets sporthorloge die niet via het internet verbonden is, en die loopt gelijk met de mac. Wie o wie kan dit raadsel oplossen :+

Misschien dat dit er iets mee te maken heeft: voor het laatste jaar kan mijn mac niet meer vinden waar ie is. Via apple's eigen producten krijg ik een simpele: we kunnen je locatie niet vinden. Via google chrome krijg ik vaak te horen dat ik ofwel in Malmö of in Göteborg woon, zo'n 500-600 km hier vandaan :))

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 15:38

Okee, zijn er hier mensen die raad weten?

Heb om uit te proberen of het werkt in mn games een oud stuurtje gekocht. Op windows werkt het, op mn macbook niet. Iemand een idee hoe dit te fixen? Is dat uberhaupt mogelijk.

Het rottige, is dat mn mac het alleen maar door hoeft te sturen naar een cloud pc. En windows naar cloud gaat goed, mac naar cloud niet

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 17:02

Mijn vriend zegt dat de basiscommando's van een stuur normaal gewoon zouden moeten werken als dat via usb is, alleen de force niet. Ik heb er zelf geen verstand van. Hij gebruikte een programma om alles goed in te stellen; controller mate. Maar dat schijnt niet meer geupdate te worden.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 20:07

Heeft iemand dit ooit gehad?
Mijn nieuwe MacBook doet heel gek met de WiFi verbinding. Hij vindt wel het netwerk thuis, maakt dan verbinden maar na 2 seconden valt die weg. En dan blijft hij ‘zoeken’ tot ik terug op het WiFi symbool klik en het netwerk opnieuw aanklik, dan weer 2 seconden verbinding en dan valt het weer weg. En zo dus de hele tijd... hij heeft tot een paar dagen geleden wel normaal gewerkt

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 20:20

Granoek schreef:
Heeft iemand dit ooit gehad?
Mijn nieuwe MacBook doet heel gek met de WiFi verbinding. Hij vindt wel het netwerk thuis, maakt dan verbinden maar na 2 seconden valt die weg. En dan blijft hij ‘zoeken’ tot ik terug op het WiFi symbool klik en het netwerk opnieuw aanklik, dan weer 2 seconden verbinding en dan valt het weer weg. En zo dus de hele tijd... hij heeft tot een paar dagen geleden wel normaal gewerkt

Lijkt mij niet normaal...
eerste wat mij ingedachte springt : automatische verbinding uit ?
En misschien het verliezen van netwerk door het wisselen van 2.4 en 5 ghz.
*pin je hier niet op vast, is even mijn hard op denken* :+

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 21:26

Automatische verbinding stond aan, dat had ik gevonden. Het tweede deel van jouw bericht snap ik niet :+ mijn telefoon heeft wel gewoon stabiele verbinding trouwens

Myrna91

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 21:44

Hoi, ik ben benieuwd of iemand advies kan geven over de aanschaf van een iPhone. Ik heb altijd samsung gehad maar in huis hebben we verder apple en heb het idee dat dat langer goed blijft werken dan samsung. Het belangrijkste voor mij is een goede camera, die ook goede foto's maakt met beperkt ligt van bewegende beelden (kids) en dat het een toestel is waar ik de komende jaren mee vooruit kan. Zit te denken aan een toestel uit de 11 of 12 serie maar zoveel keuze en variatie in prijzen dat ik twijfel. Qua budget moet de prijs kwaliteit verhouding gewoon goed zijn. Super duur zijn ze toch al.

Heb overigens nu een samsung s9 + en qua formaat toestel twijfel ik of ik wel groter wil. Vind het lastig dat ik nu niet in de winkel kan vergelijken met elkaar.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 11:39

We hebben hier een 11 en 12 Pro Max in huis. Allebei bizar goed bij weinig licht, de 12 nog een tikje levendiger dan de 11. Tja, ik ben Apple fan en fotografeer graag. De Pro series hebben drie camera’s en zijn daardoor beter dan de gewone 11 of 12, Max zegt vooral wat over het formaat. Ik gebruik mijn telefoon ook als ereader en heb graag een grote telefoon.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 12:13

Gisteren is mijn iPhone 12 eindelijk binnen gekomen! Helemaal happy ermee. En mijn MacBook komt al maandag binnen ipv de 14de :):)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 12:16

Nice!
6 januari komt mn 12 pro binnen *\o/*

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 12:45

Mijn probleem met de WiFi lijkt verdwenen na de update trouwens :)

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 14:58

Ik breek hier even in, als het mag :)

Voor het eerst, want nooit Apple producten gehad. Nu krijg ik echter een iPhone 12 en ben op zoek naar een hufterproof (nou ja, eigenlijk zou ik mezelf eerder onhandig dan een hufter willen noemen) hoesje. Tips? Budget is max 50 euro.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 15:01

In een MOUS schijnen ze vanalles te overleven.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 15:08

Ik koop bij elke nieuwe iPhone hetzelfde hoesje in de desbetreffende maat, dat is Otterbox. En ook elke keer de bordeaux :') Dat ding heeft mij echt al honderden euro's uitgespaard aan reparatiekosten en ik ben er helemaal niet voorzichtig mee.
Mijn telefoon valt meermaals per dag maar is niks aan te zien. Durf ook nooit een andere te kopen, never change a winning team :+

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 16:12

Ik heb de bumper van Apple zelf, mede vanwege de magsafe die erop kan :)

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 17:08

Otterbox, niet kapot te krijgen. Apple verkoopt die zelf ook.

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 15:16

Hier is de IPad 4 256gb aangekomen! Net op tijd voor mijn verjaardag. Super blij! Heel groot verschil met de oude mini!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 21:11

Voor de mensen met appel watch, als jullie op buitenrit gaan, op welke sport zetten jullie je horloge? Met ruitersport laat ie geen route zien, wat ik wel jammer vindt, maar wandelen voelt als cheaten :') .

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 21:22

Ik cheat :')
Ik zet em op wandelen omdat ik inderdaad graag de route zie

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 09:39

Hallo,

Kan iemand mij helpen met het overzetten van gegevens van Android naar IOS? De app Stap over op IOS laadt wel, maar op 60/70% van het overzetten van gegevens stopt hij er steeds mee en ik kan niet zonder mijn whatsapp geschiedenis (inclusief bijbehorende foto's) en de bestanden die op de sd-kaart staan. Is het de bedoeling dat ik de sim in de iPhone plaats gedurende de overzetting of moet ie nog in de Samsung blijven zitten? Voor mijn gevoel ligt het probleem bij de Samsung, ik zou ook nog wel een andere android telefoon kunnen proberen, maar als iemand hier tips heeft: alvast bedankt :D
(Ps. ik heb al een MacBook in mijn bezit, als er handige trucjes zijn waarbij die van pas komt, hoor ik het graag)

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 09:50

Whats app kan niet mee over van de een naar de ander Domi_94

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 10:00

Kido schreef:

Volgens mij wel via die stap over naar ios app :o?

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 10:23

Kido schreef:

Dat kan wel, via een bepaald software pakket heb ik whatsapp ook van Android naar iOS kunnen overzetten ;)

Edit; pakket weet ik even niet te nemen, kost dacht ik iets van 18,-, maar makkelijk was het iig niet. Wij zijn een uur bezig geweest voor mijn iPhone en bij een ander dik 3 uur, want hij bleef zichzelf rebooten..
Laatst bijgewerkt door Justme_Lisaa op 03-01-21 10:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 10:24

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 15:29

Ik heb nu een tijdje een ipad, heel fijn ding. Maar ik zit dus in een gedeeld account met mn vriend. Was ooit makkelijk, maar vind t nu onhandig. Ik heb al een eigen email account gemaakt op gmail. Nu wil ik dus dat account van mn vriend eraf en zelf een eigen account maken op de ipad en ook voor mn volgende mobiel die ook eek apple word ipv samsung nu. Maar als ik het account nu afmeld en er een nieuwe op zet behoud ik dan wel de foto’s die op de ipad staan? Foto’ s heb ik al zo los gekoppeld dat die niet gedeeld worden tussen mijn ipad en de iphone van mn vriend