Pfhoe Idefix, diep respect. Ik zou gillend gek worden denk ik. Was nu al half doorgedraaid met al die "fijne verrassingen" die we elke keer weer tegenkwamen en die weer een bom duiten kostte waar niets voor in het bouwdepot zat . 13 maanden.. Hoop echt voor je dat jullie nou eens lekker snel klaar zijn.
Oh jeetje, wat een uhh.. bijzondere tuinen . Lekker fleurig, dat wel. Maar een beetje te druk voor mij, haha . Plannen voor mijn toekomstige tuin zijn er wel: grote antraciete tegels van 65x65 (of 50x50), al het stomme groen (of althans.. wat ervan over is ) eruit, in de hoek bij de poort een paar leuke fruitbomen planten in grond met een strookje fleurige bloemetjes en tussen de 2 ramen van de slaapkamer ook 2 of 3 fruitbomen in een pot. Dan een lekkere loungeset, parasol en wat frutsels en mijn tuinierwerk voor een jaar is weer met 1 dag klaar . Heb niet zulke groene vingers zullen we maar zeggen. Voortuin heb ik een supergave magnoliaboom staan, alleen is deze al een aantal jaartjes niet bijgehouden, dus die loopt ook een beetje overal heen te groeien. Verder ook nog buxussen van ongeveer 3/4 meter en ander spul wat ik maar tot onkruid beschouw. Dat gaat er ook allemaal uit, behalve de magnolia en dan ook lekker strak betegelen met waarschijnlijk een strookje bloemetjes en losse grote potten voor wat fruitboompjes. Fruit vind ik niet zo boeiend, maar vind de vorm van die boompjes zo ontzettend gaaf. Moestuintje vind ik ook altijd heeeel schattig, maar het lijkt me verstandig dat ik daar gewoon niet aan begin en het gewoon lekker bij de supermarkt of groenteboer haal .
Rowo, wat gaaf! Ziet er netjes uit allemaal zeg. De buitenkantfoto deed me niet zo heel veel, maar van binnen is het echt heel leuk zeg. Nette keuken, mooie ruime slaapkamers. Leuk!!
Exen zijn verschrikkelijk . Ik zou dan niet uit koffers gaan leven om mijn statement te maken, maar ik zou zeker wel eens per week iets pardoes in de gang zetten met de mededeling dat dat wel naar het grofvuil kan . Ik weet niet wat dat is, maar op de een of andere manier hecht ik nogal waarde aan spullen en dus ook aan het verleden ervan. Logeren op het bed van mijn partner en zijn ex? Geen problemen mee. Intrekken en dat bed laten staan? No way . Daarom ben ik wederom ook zooooo blij dat het míjn huis is .
Daar kun je met de buurtjes voetbalwedstrijden kijken tijdens een BBQ... Superhandig toch
Gisteravond weer een beetje rondgeneusd op Funda, maar er komt echt geen huis bij, lijkt wel!
Yv_
Geplaatst: 11-05-12 09:14
Hahaha leuk aangeboden, maar sorry. Wil echt antraciet, dus een stuk donkerder dan de kleur die je foto's doen tonen. En dat eea patroontje erin, maar daar ben ik nog niet uit .
Dat is trouwens wel echt een geweldig idee! Ga het niet aan vriendlief voorstellen, want dan weet ik al precies welke kosten hij vrijwillig op zich zal nemen .
Spannend Daan_Ordeal! Sorry, maar ben nog steeds een beetje van de leg. Waren jullie nou op zoek of hebben jullie iets in de verkoop? Gaat ook zo hard dit topic soms .
Welke regio zoek je wat Mootje? Ook van jou ben ik even je verhaal kwijt . Sorry!
Ik zoek niet specifiek hoor... Ik ga dik verlies draaien op mijn appartement als ik het nu verkoop Ik wil eigenlijk terug naar Nootdorp, alhoewel het type huis in Voorburg en Den Haag mij meer aanspreken (maar die hebben weer inieminie luchtplaatsen )
Ik ben eigenlijk gewoon aan het neuzen! Eerst maar nog meer sparen
Yv_
Geplaatst: 11-05-12 09:28
Oja! Ik weet het weer . Huizen in Den Haag vind ik ook geweldig (ben helemaal weg van de huizen op de Waldeck Pyrmontkade ), alleen de stad... Vreselijk die mentaliteit! Weet niet wat het is.. Rotterdam en Amsterdam heb ik bijvoorbeeld helemaal geen problemen mee, heb ook totaal geen problemen met het multiculturele.. Alleen Den Haag... Bluhh
Huis van mijn oma komt binnenkort op de markt . Leuk appartementje, is alleen wel in Pijnacker. Volgens mij ook nog voor een leuke prijs, gezien het afbetaald is en de kinderen het huis liever kwijt zijn dan dat ze een volle erfenis krijgen.
Ik wil sowieso geen appartement, benedenhuis of bovenhuis meer. Ik wil een redelijke tuin en absoluut geen VvE meer, hofjes vallen dus ook af Pijnacker vind ik dan weer niet leuk.... Den Haag ken ik eigenlijk helemaal niet, waar ik nu woon ken ik inmiddels al een beetje, maar dat was pas van na de verkoop. Was nog nooit in het centrum geweest toen ik hem kocht Ik vind R'dam dan weer verschrikkelijk
Den Haag vind ik ook niks. Heb jaren in leidschendam (leidschendam-voorburg gewoond). Dat is wel ok. Maar ging eigenlijk nooit voor de lol naar den haag om bijv te winkelen.
Rianne_
Geplaatst: 11-05-12 10:25
Hallo!
Mag ik hier even binnenvallen? Mijn vriend en ik hebben een tijd geleden een gesprek gehad bij een hypotheek adviseur en daar kwam een bepaald bedrag uit. Inmiddels op huizenjacht geweest..
Nu is alleen de vraag.. Ik werk via een uitzendbureau en ik moet natuurlijk een werkgeversverklaring laten tekenen. Iemand enig idee door wie deze getekend moet worden? Uitzendbureau of het bedrijf waar ik werk? Ik heb deze vraag al voorgelegd aan onze adviseur maar daar krijg ik maar geen reactie van.
Maar dan zou vriendlief dus ook door de directeur van Grolsch (die in Roemenië ofzo woont) de werkgevers verklaring moeten laten tekenen? Beetje raar voorbeeld, maar das toch onmogelijk. Lijkt me dat jou leidinggevende namens het uitzendbureau mag tekenen?
Nee juist door het uitzendbureau toch, ik neem aan dat die dan in Nederland zit? Ik neem aan dat het uitzendbureau moet tekenen en niet mijn leidinggevende binnen het bedrijf toch?
Mootje
Geplaatst: 11-05-12 10:58
Rowo, maar pietje van bedrijf X kan toch nooit tekenen voor jantje van bedrijf Y (bedrijf Y is het bedrijf waar je loon van gestort krijgt)
rowo
Geplaatst: 11-05-12 11:07
Gevolmachtigd?
edit: maar goed, heb er verder geen verstand van. Vriendlief's werkgevers verklaring is iig door zijn leidinggevende getekend en niet door de hoge pief uit het bedrijf
Rianne_
Geplaatst: 11-05-12 11:09
Maar dat gaat in mijn geval toch niet op? Waarom zou het uitzendbureau mijn leidinggevende machtigen om te tekenen als ze allebei in dezelfde stad zitten?
Edit: dat bedoel ik ook niet inderdaad. Ik werk voor de overheid dus de hoge pief zal het dan niet doen. Mijn vraag is dus of mijn leidinggevende binnen het bedrijf het moet doen of dat het uitzendbureau dit moet doen..
Ik twijfel niet tussen leidinggevende/hoge pief maar tussen leidinggevende/uitzendbureau Maar kreeg inmiddels een PB van een andere bokker en die gaf aan dat zij het moest laten tekenen door het uitzendbureau toen zij in dezelfde situatie zat.
Iig bedankt voor het meedenken!
pmarena
Geplaatst: 11-05-12 11:23
Ik weet niet wat de hypotheekverstrekker wil zien, maar gezien het uitzendbureau jouw loon niet gaat betalen en ook niet degene is die bepaalt of je de baan houdt, hebben zij er eigenlijk geen fluit mee te maken...
Als ik je geld zou moeten lenen om een huis te kopen ( ) , dan zou ik dus graag van je èchte werkgever, je leidinggevende / baas van het bedrijf waar je werkt, willen horen dat hij geen plannen heeft om je de laan uit te sturen. HIJ is je werkgever, niet het uitzendbureau