Mootje schreef:Manz, Hou op
Hahaha erg he?!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. 13 maanden.. Hoop echt voor je dat jullie nou eens lekker snel klaar zijn.
. Lekker fleurig, dat wel. Maar een beetje te druk voor mij, haha
.
) eruit, in de hoek bij de poort een paar leuke fruitbomen planten in grond met een strookje fleurige bloemetjes en tussen de 2 ramen van de slaapkamer ook 2 of 3 fruitbomen in een pot. Dan een lekkere loungeset, parasol en wat frutsels en mijn tuinierwerk voor een jaar is weer met 1 dag klaar
. Heb niet zulke groene vingers zullen we maar zeggen.
en ander spul wat ik maar tot onkruid beschouw. Dat gaat er ook allemaal uit, behalve de magnolia en dan ook lekker strak betegelen met waarschijnlijk een strookje bloemetjes en losse grote potten voor wat fruitboompjes. Fruit vind ik niet zo boeiend, maar vind de vorm van die boompjes zo ontzettend gaaf. Moestuintje vind ik ook altijd heeeel schattig, maar het lijkt me verstandig dat ik daar gewoon niet aan begin en het gewoon lekker bij de supermarkt of groenteboer haal
.
. Ik zou dan niet uit koffers gaan leven om mijn statement te maken, maar ik zou zeker wel eens per week iets pardoes in de gang zetten met de mededeling dat dat wel naar het grofvuil kan
. Ik weet niet wat dat is, maar op de een of andere manier hecht ik nogal waarde aan spullen en dus ook aan het verleden ervan. Logeren op het bed van mijn partner en zijn ex? Geen problemen mee. Intrekken en dat bed laten staan? No way
. Daarom ben ik wederom ook zooooo blij dat het míjn huis is
. 

Maar anders had ik graag van hem gebruik gemaakt.

Daar kun je met de buurtjes voetbalwedstrijden kijken tijdens een BBQ... Superhandig toch 
.
.
.
. Sorry! 
)
.
), alleen de stad... Vreselijk die mentaliteit! Weet niet wat het is.. Rotterdam en Amsterdam heb ik bijvoorbeeld helemaal geen problemen mee, heb ook totaal geen problemen met het multiculturele.. Alleen Den Haag... Bluhh
. Leuk appartementje, is alleen wel in Pijnacker. Volgens mij ook nog voor een leuke prijs, gezien het afbetaald is en de kinderen het huis liever kwijt zijn dan dat ze een volle erfenis krijgen.
Pijnacker vind ik dan weer niet leuk....

) , dan zou ik dus graag van je èchte werkgever, je leidinggevende / baas van het bedrijf waar je werkt, willen horen dat hij geen plannen heeft om je de laan uit te sturen. HIJ is je werkgever, niet het uitzendbureau