Mjin 1e huis gekocht op mjin 40e, dus had helaas ook geen voordeeltjes, wel in de goede periode voor mji dan, de verkoper toen was niet heel blji, huis heeftbjaren te koop gestaan en ze hadden al appartement gekocht, dus zaten toen huurders is mjin huis.
En heb er jaren heel veel geld voor opzjigezet, omdat ik ooit huisje met tuintje wou en dus beknibbeld op veel andere zaken.
Ik zat prima in mjin huurflat maar wou zo graag tuintje ook voor de hond, dat ging me huren nog eeuwen niet lukken, dus werd het kopen, nooit spijt v gehad, vond het heerljik huisje, nu nog trouwens.
Voor het idee, het huis wat ik nu gekocht heb heeft dus geen badkamer, zo ongeveer
En wat hier ergens genoemd wordt 44000 voor badkamer, dat kan best.
Was bji badkamerwinkels geweest, gloeps...

.
En dan had ik de goedkope spullen gekozen.
Spullen kwam je op een 2500 tot 8500 afh vd winkel.
Maar het installeren, 25.000 ( en dan moesten we zelf alles slopen en afvoeren ), ding is 5.5m² ruim genomen.
Ondertussen ging er paard dood terwijl ik voor badkamer spaarde, spaarpotje leeg

.
Ik heb wel potje dieren onvoorzien, maar dat is als ze ziek zjin, niet voor iets anders zoals aankoop.
Nu dus al 1 1/2 jaar badkamerloos, douche onder tuinslang in bad

( kranen en afvoeren verhaal v wat wel en niet werkt of lekte)
Wel ondertussen dus de kans ehct megakoopjes te zoeken voor mjin badkamer. Zo heb ik mjin groene tegeltjes voor 8 euro m² ipv 50. Wit 10 ipv 20. Roze moet ik nog zoeken en vloer ook

.
Wastafelonderkast 75% korting, top! Wastafel 50% douchekop en stang 75% etc...
Douchewanden die die ik wou steeds op geleerd, staan sinds 2 wkn in mjin gang

ook super aanbiedingen, de ene bji de praxis weg de andere bji de karwei.
Dit huis kon ik ook alleen kopen omdat anderen er veel redenen in zagen het vooral niet te kopen, maar met "beperkt" budget in deze tjiden wat concessies gedaan en ach vroeger vond ik camperen leuk, dus camperen in eigen huis.
Huis stond al tijdje te koop, dus ook onderboden. Tuin moesten ehct bomen gerooid en groot onderhoud. Badkamer was kansloos.
Dakranden en dakgoten moeten ehct.
Mocht er geld "over" zjjn.. de wc heb ik schoongekregen, maar is hip jaren 70 betegeld bijkeuken idem en in bijkeuken geen aanrecht of wasbak, zou daar graag simpel aanrecht willen ooit.... voorzien van bruine bloemetjes tegels
Alles wacht op verkoopnoude huis, geld is op
De badkamer....

die was zo goor.... beschimmeld en kapot dat ik daar geenenergie in schoonmaken heb laten steken, maar meteen heb laten beginnen met slopen.
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
Maar echt ooit!! Wordt het prachtig!
Bv al die bakken met hout stonden

gewoon te staan...
Iknheb ze op fb gegooid en dag later kwam iemand ze ophalen.
[
Afbeelding ]
Rest tuin was ook compleet ontploft op de dakplantanen stonden hele bomen en de leilindes, nou ja, idem
Keuken met 2 man week op gebikt, maar was verder prima, dus kon bljiven.
Heb bji een bezichtiging nog nooit een makelaar zo vaak sorry horen zeggen
[
Afbeelding ]
Ik realiseer me ehct wel dat ik super mazzel heb. Mjin 1e huis was goede periode om te kopen en boel spaargeld. Mjin huis is nu veel meer waard en samen met het huis v mjin vader, kon ik upgraden naar huis bji bos, paarden in tuin. Zonder mjin vaders huis had ik dit nooit kunnen kopen en was ik gewoon in mjin andere huisje bljiven wonen. Voor mjin budget was "af" huis niet te koop.
Dit huis wel heel practisch, slaapkamer en badkamer beneden dus levensloopbestendig en met badkamerinrichten ook rekening mee gehouden.