Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
champagne
Citaat:ja hahaha dat dacht ik dus ook.... vandaar dat ik mij afvraag of er mensen zijn die er ervaring mee hebben haha
Anne_mieke88 schreef:Het wordt geen Hema voor ons. Mijn vriend heeft een eigen zaak dus is het wel fijn om alles via de notaris te doen.
tegenbod is afgewezen en ze blijven bij hun oude bod... daar kunnen wij opzich ook wel mee leven en begrijpen het ook wel.. dus zijn we akkoord gegaan.... nu nog even van hun kant af akkoord en danchampagne
![]()
![]()
![]()
![]()
en dan maar hopen dat de bank een beetje meewerkt

. 
verkopers zijn akkoord 
27 februari is de grote dag!

Neem bij de tweede keer een handige Harry mee. Een vriend, familielid of kennis die bouwkundige kennis heeft. Als je wil weten of je mag verbouwen e.d. kun je dat aangeven bij de makelaar. Die behoort dat nl. op te zoeken. Daar zijn die Pino's voor. Pino behoort nl. bij de gemeente en het kadaster uit te kunnen zoeken of er bepaalde verorderingen of andere bepalingen zijn op en in de omgeving van het kadastrale object.

Hoewel ik op school niet anders ben geleerd, blijkt in de praktijk dat de gemiddelde makelaar zich meer als tussenpersoon ziet die even geld komt vangen en dan het liefst door in de stoel te blijven zitten
Als die makelaar dus echt letterlijk heeft gezegd dat jullie dat zelf uit moeten zoeken vind ik het een grote l*l. Als ik z’n opmerking had gehad, had ik er denk ik iets tegenaan gegooid als u wil dit huis dus niet verkopen? Dan zou ik iig zeker met een aankoopmakelaar (spreekt wel duidelijk een prijs af, anders is het nog mosterd na de maaltijd) aan komen zeilen en het vel over z’n oren trekken. Deze verkoopmakelaar klinkt mij niet helemaal kosjer in de oren..Swah schreef:Niet onmogelijk, wel wat goedkoop. Lees de kleine lettertjes dus goed door!Is een Hypotheekadviseur die nu het hele afsluiten voor me gaat regelen etc. voor 1750 euro een oké prijs? Sorry niet teruggelezen.