Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marley schreef:Heeeele mooie kubussen, maar de kleinste maat is 90euro per stuk?!ik wil er een stuk of 6
Ik wilde ook geen hout op hout, wij hebben een laminaatvloer die wat weg heeft van leisteen dus heel donkergrijs. Met een beetje grijzige houten meubels, donkergrijze wanden en witte shutters
dems75 schreef:haha MM, ken je de vuilstort? we hebben al onwijs veel weggedaan....verder staan er 4 dozen met troepjes bij mijn ouders in de garage. Alle paardenspullen liggen bij de paarden en wij hebben natuurlijk ook geen kinderen he, dat scheelt aanzienlijk![]()
avi5987: die bank en stoelen onder de overkapping heb ik 3 jaar geleden gekocht....ergens op de kop getikt. Was voor de hele set volgens mij 300 eur. kwijt.
helaas heb ik geen ervaring met magneetverf van de action Inge....
dems75 schreef:Zo...weer mooie foto's komen er voorbij zeg. Ik begin langzaamaan ook een moodboard bij elkaar te hebben voor ons nieuwe huis. Maar eerst moet ons huidige huis verkocht. Morgen op funda en meteen al een kijker....duimen maar!
Sneak peak van de foto's:
http://www.mijnalbum.nl/Album=OSAPPLRK
Het nieuwe huis wordt weer helemaal anders qua stijl. Gaan weer de landelijkere kant op met een hint Scandinavie en een hint "vintage". Accentkleur wordt groengrijs. Verder veel wit, hout, en grijs....