Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 19:38

Mooi Cer! Zo is het inderdaad niet donker. We moeten dus denken om een lichte vloer en lichte muren.
Mysa heb jij ook een foto? Hout op hout als het dezelfde kleur is vind ik ook niet mooi, maar een lichte houttint met een donkere vind ik wel kunnen. Heeft jouw man een website? Ik ben benieuwd wat hij maakt!

MMIDV

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 21:37

Heeeele mooie kubussen, maar de kleinste maat is 90euro per stuk?! :') ik wil er een stuk of 6 :')

Ik wilde ook geen hout op hout, wij hebben een laminaatvloer die wat weg heeft van leisteen dus heel donkergrijs. Met een beetje grijzige houten meubels, donkergrijze wanden en witte shutters :)

Alizeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 22:07

Leuke dingen zie ik hier weer.

Iemand ervaring met het bestellen van meubels van maisons du monde? Naar kwaliteit en levering toe dan? Internet is niet heel erg positief maar heb echt leuke stoelen gezien daar :D

Wieldop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 23:09

Ik wil het juist andersom gaan doen. :) Houtachtige vloer, lichtere meubels (wit, steigerhout en grijs) en een grijze muur.

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 23:26

Hihi ik neig juist naar donker.. :P

Afbeelding

<3

Mijn ouders hebben een hout look (compleet met nerf e.d.) pvc vloer, wat donkerder bruin en de meubels zijn van eiken, hout op hout dus. Wanden zijn licht, niet wit maar heel iets een tintje erin. Voor wie benieuwd is naar hoe dat staat, kan even een pb'tje sturen kan ik een foto sturen. ;) Moet zeggen staat absoluut niet raar of donker overigens! Ze hebben juist een heel licht huis.. :j

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 07:37

Marley schreef:
Heeeele mooie kubussen, maar de kleinste maat is 90euro per stuk?! :') ik wil er een stuk of 6 :')

Ik wilde ook geen hout op hout, wij hebben een laminaatvloer die wat weg heeft van leisteen dus heel donkergrijs. Met een beetje grijzige houten meubels, donkergrijze wanden en witte shutters :)

Ik zag in de laatste krant van de Xenos dat ze ook nog kubussen hebben van multiplex. Of waren die ook te klein?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 07:53

@Marinke: Als ik zo'n grote ruimte zou hebben, zou ik ook donker op donker durven.. maar mijn iniminiappartementje wordt dan toch wel heel krapjes :')

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 11:03

Ik ga voor een bijna zwarte laminaatvloer, lichte meubels, een grijze bank, berken tafel en eiken kist en wandplanken. Kan allemaal prima, al zou ik niet direct naast elkaar zetten. Ik vind steigerhout overigens ook prachtig :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 11:34

Wij hebben een wittige vloer maar ook withouten meubels. Maar dat stoort niet hoor. Moet ik wel zeggen dat miet alles wit is.

Edit: zwart of donkere meubels of vloer is gaaf, maar dan moet je wel een lichte woning hebben, anders dan wordt het echt een donker hol. Wij hebben een wand met petrol kleur, dat is redelijk donker. We hebben het deel dat het diepst in het huis zit dan ook wit gelaten, want anders werd het te donker.

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 11:50

Wij hebben in ons to-be huis over de hele benedenverdieping zwarte plavuizen en de huidige bewoner heeft een zwarte bank, donkerbruine meubels en deuren en dan ook van die donkerbruine schroten aan de muur en balken aan het plafond (jaren '60 huis). Het is echt een donker hol nu en het komt gigantisch op je af :=
Wij gaan dus voor witte muren, een lichte (grijze?) bank, lichte (houten) meubels etc. :D Dan komt de vloer ook meteen veel beter tot zijn recht!

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 18:40

Zo...weer mooie foto's komen er voorbij zeg. Ik begin langzaamaan ook een moodboard bij elkaar te hebben voor ons nieuwe huis. Maar eerst moet ons huidige huis verkocht. Morgen op funda en meteen al een kijker....duimen maar!

Sneak peak van de foto's:
http://www.mijnalbum.nl/Album=OSAPPLRK

Het nieuwe huis wordt weer helemaal anders qua stijl. Gaan weer de landelijkere kant op met een hint Scandinavie en een hint "vintage". Accentkleur wordt groengrijs. Verder veel wit, hout, en grijs....

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 19:00

Prachtig huisje Dems, komt vast gauw een koper voor <3

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 19:20

Wauw Dems wat mooi! Waarom gaan jullie verhuizen? :')

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 19:28

We willen graag weg uit de stad

Alizeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 20:44

Mooi inderdaad Dems! Zal volgens mij snel gaan!

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 21:35

Onwijs netjes dems!

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 21:47

Wat een gezellig knus huisje Dems! Verkoopt vast snel.. :j

avi5987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 23:12

Wow die banken onder de overkapping zijn geweldig! Zelf gemaakt of gekocht?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 23:47

Knus Dems :j

Ik ben met tuin bezig en bovenverdieping en wacht al 13 weken op een nieuw raam ><, doe alles wat tegelijk als ik zin heb . Slaapkamer bevalt me niet helemaal :') , beneden wat geschoven maar boven is het vreselijk momenteel

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 23:58

Wat ik me dan afvraag Dems: wáár is al jullie rommel? :D Allemaal in de auto verstopt tijdens de foto's? :D Het KAN gewoon niet dat er in dat huis geleefd wordt, zó netjes! _O-

Inge_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 00:19

*Breekt eventjes in*

Heeft er iemand ervaring met magneetverf van de Action?
Of magneetverf in het algemeen?
Ik zit er over te denken om in mijn toilet een wandje met magneetverf te schilderen zodat ik daar foto's etc op kan hangen.

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 05:12

haha MM, ken je de vuilstort? we hebben al onwijs veel weggedaan....verder staan er 4 dozen met troepjes bij mijn ouders in de garage. Alle paardenspullen liggen bij de paarden en wij hebben natuurlijk ook geen kinderen he, dat scheelt aanzienlijk ;)

avi5987: die bank en stoelen onder de overkapping heb ik 3 jaar geleden gekocht....ergens op de kop getikt. Was voor de hele set volgens mij 300 eur. kwijt.

helaas heb ik geen ervaring met magneetverf van de action Inge....

avi5987

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 08:28

dems75 schreef:
haha MM, ken je de vuilstort? we hebben al onwijs veel weggedaan....verder staan er 4 dozen met troepjes bij mijn ouders in de garage. Alle paardenspullen liggen bij de paarden en wij hebben natuurlijk ook geen kinderen he, dat scheelt aanzienlijk ;)

avi5987: die bank en stoelen onder de overkapping heb ik 3 jaar geleden gekocht....ergens op de kop getikt. Was voor de hele set volgens mij 300 eur. kwijt.

helaas heb ik geen ervaring met magneetverf van de action Inge....

Nu ben ik helemaal jaloers :j

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 09:16

Ik heb een bord gemaakt met magneetverf van de aldi. Is vast ongeveer dezelfde kwaliteit.
Je moet wel goed magneten hebben, maar het werkt bij mij prima. Maar ik heb er ook nog 2 lagen schoolbordverf overheen.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 09:19

dems75 schreef:
Zo...weer mooie foto's komen er voorbij zeg. Ik begin langzaamaan ook een moodboard bij elkaar te hebben voor ons nieuwe huis. Maar eerst moet ons huidige huis verkocht. Morgen op funda en meteen al een kijker....duimen maar!

Sneak peak van de foto's:
http://www.mijnalbum.nl/Album=OSAPPLRK

Het nieuwe huis wordt weer helemaal anders qua stijl. Gaan weer de landelijkere kant op met een hint Scandinavie en een hint "vintage". Accentkleur wordt groengrijs. Verder veel wit, hout, en grijs....

Wauw wauw wauw!!!!!!!

Ik ben mij wat aan het oriënteren aangezien ons appartement te
koop staat, en val met mijn neus in de boter zeg. Wat een geweldig gaaf huis!!!!!