Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 13:05

Extra voordeelkaartpas van de Kruidvat heb ik ook maar ik vind de aanbiedingen al een flinke tijd tegen vallen.

Je hebt speciale producten tegen pluizig haar wat ook regelmatig in de aanbieding is als je bv Elvive gebruikt. Misschien is dat een optie.

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 19:03

Nou, ikke na kruidvat voor robijn in aanbieding.
Had hoop op zwitsalgeur maar die was niet afgeprijsd 3,99.
Dus had zoiets van: laat maar..andere x!
Kom ik bij jumbo, zie ik dat ie daar 3,69 is?
En ik maar denken dat kruidvat zo goedkoop was ?!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 19:33

Hier net voor het eerst courgette soep gemaakt, was lekker. De rest gaan we invriezen.

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 08:26

Kruidvat heeft vooral goede aanbiedingen vind ik

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 10:29

phormicola schreef:
Onze Coop verkoopt 24 rollen Turks talig wcpapier voor iets van 3,50. Het is prima papier en we doen er volgende mij minstens een maand mee. Mijn man gebruikt nogal veel papier, je hebt proppers en vouwers he :+

Je weet dat er goede medicijnen bestaan als het toiletpapier tegen je begint te kletsen toch :')

De coop waar wij tot vorig jaar bij in de buurt zaten helaas niet..

ik wacht hier daarom altijd op de aanbiedingen van 36 of 40 rol page voor zo'n 7-9 euro..
is wat duurder, maar ik doe er een flinke tijd mee.

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 10:42

elenaMM77 schreef:
phormicola schreef:
Onze Coop verkoopt 24 rollen Turks talig wcpapier voor iets van 3,50. Het is prima papier en we doen er volgende mij minstens een maand mee. Mijn man gebruikt nogal veel papier, je hebt proppers en vouwers he :+

Je weet dat er goede medicijnen bestaan als het toiletpapier tegen je begint te kletsen toch :')

:') :')

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 11:44

Haha :') Terwijl ik het schreef wist ik dat iemand er wat op zou zeggen :))

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 13:50

:')

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 15:06

phormicola schreef:
Haha :') Terwijl ik het schreef wist ik dat iemand er wat op zou zeggen :))

je moest er wel een tijdje op wachten ;)

meest trieste vind ik nog dat je mentale gestel stemmetjes verzint die je niet kunt verstaan :')
zou wel gelijk voor de hoogste dosering gaan van de medicatie anders ben je reddeloos verloren :j

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 22:47

Ging ik vanmiddag met m'n moeder naar de appie voor leverpastei op me brood morgen. In de koelkast gelegd. Wat denken jullie.... Vergeet ik het mee te nemen. Stom stom stom

O en deze week hebben we weer treinkaarten voor 17 euro. Dus voor een goedkoop dagje weg... Gewoon bij Albert Heijn

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 22:48

Haha dat is echt balen..
Had ik van de week bijna met een maaltijdsalade op m'n werk.

Collega's vinden nu dat ik voortaan m'n sleutels in de koelkast moet leggen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 22:52

Mam en ik besparen ongeveer 30 pp op heen en terug weg naar vakantie, weken terug 2 kaartjes bij de etos voor geloof 20 euro . Samen reizen doen we toch , 11 uur weg ook geen probleem. Limburg is maar 4 uur reizen joh , 3 uur op vakantiebestemming :) .

Ik dub over treinkaartje van de appie , wil nog naar een evenement met heteluchtballonen !

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 23:12

Ik ga ook zo'n treinkaartje kopen, ga zondag naar Deventer. Dan is dat wel interessant :)

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 23:37

Ik ga donderdag een mooie aanbieding inslaan hoop ik haha.
Bij de emte hebben ze elke week de donderdag deals, en als ik snack eet ik het liefste cashewnoten, maar die zijn zo duur. Nu hebben ze de zakjes van 2 naar 1 euro a.s. donderdag, dus die ga ik even een paar van inslaan denk ik :P

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 23:53

Mandyy schreef:
Collega's vinden nu dat ik voortaan m'n sleutels in de koelkast moet leggen. :')

Die tip kreeg ik ook van m'n collega, was maar goed ook, want was ook al vergeten dat m'n sleutels er bij lagen! Nuttige tip :D

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 01:51

xFioon schreef:
Ik ga donderdag een mooie aanbieding inslaan hoop ik haha.
Bij de emte hebben ze elke week de donderdag deals, en als ik snack eet ik het liefste cashewnoten, maar die zijn zo duur. Nu hebben ze de zakjes van 2 naar 1 euro a.s. donderdag, dus die ga ik even een paar van inslaan denk ik :P

goede tip..

ik vind ze lekker als ik chineze roerbak maak (dan rooster ik ze even en stamp er een paar keer op zodat het grove kruimels worden), maar idd vrij duur normal

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 10:16

Ik moet eigenlijk tanken maar geen zin in. Ga dus maar m'n stalen ros uit z'n stal halen. Dat is pas besparen! :D

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 12:28

Goed bezig!

Ik fiets nu vaak naar stal nu ik dichterbij woon, scheelt wel. :D

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 12:51

Ik werk helaas te ver weg om met de fiets te gaan. En woon tegenover school, dus kinderen naar school brengen op de fiets heeft ook weinig zin :')

Wel besparen op dagjes weg, mag gratis met hele gezin naar artis, blijdorp en madurodam, had mijn tante gewonnen met de npl!

Deze maand wat extra geld gekregen, nu dus (voor mij) bijna eind van de maand financieel gezien en een flink centje over gehouden :D

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 13:12

Naar het werk ga ik ook niet fietsend. Net te ver.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 14:23

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 14:35

Pfffft net veel teveel geld uit gegeven... Morgen een verjaardag... Zelf taarten maken, groentensoep maken, drinken in huis, nog wat chips en lekkers en salades... We stonden bijna te janken aan de kassa :=

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 14:40

Die laatste alleen maken als je over enig bak talent beschikt :P Mijn schoonzusje kreeg pudding :+ En een vriendin kreeg iets waar ik bang van word :=

Net ons hele huis schoongemaakt, wat een ellende := Heb beneden 3x moeten dweilen voor het water niet meer zwart was := Mag van mijn man niet meer zoveel schoonmaken, hij vind het onzin. Dus maar eens geprobeerd maar bah wat een ellende :+

Heb hem dus maar even fijn uitgelegd dat dit nooit meer gebeurt :P

Zowel emté als appie hadden leuke aanbiedingen dus heb vanmorgen vroeg al mijn boodschappen gedaan. Dus heb voor de hele week genoeg. Vrijdag een weekendje weg met zijn 2en dus had niet veel nodig.

Die donderdag deals van de emté zijn sowieso wel erg leuk! Heb echt al veel daaruit gehaald. Ben ook maar begonnen met sparen van koopzegels. Onze boot is stuk, dus wil graag tot volgende zomer sparen. Dan kunnen we dan een andere kopen, die van ons word nu gemaakt gelukkig.

Ben blij als het vrijdag is, lekker een weekendje weg. Heb een beetje ellende met mijn gezondheid dus als ik vrijdag de uitslag van mijn onderzoek krijg ben ik blij dat ik in ieder geval lekker een weekendje kan ontspannen.

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 14:42

Lente schreef:
Pfffft net veel teveel geld uit gegeven... Morgen een verjaardag... Zelf taarten maken, groentensoep maken, drinken in huis, nog wat chips en lekkers en salades... We stonden bijna te janken aan de kassa :=

Wat haal je je op je hals met alles zelf maken haha? Dus jullie gaan nu samen huilen in de keuken? :=
Succes zo! En dat met die hitte :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 14:46

Ik kook heel graag!
De soep staat inmiddels op, die is het lekkerste als hij een dagje trekt.

Zometeen taartbodem maken voor de chocoladetaart (recept van Jamie Oliver dat er waanzinnig uit ziet) en dan mon chou taart.

De pasta salade maak ik morgen ochtend. :9