Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
phormicola schreef:Onze Coop verkoopt 24 rollen Turks talig wcpapier voor iets van 3,50. Het is prima papier en we doen er volgende mij minstens een maand mee. Mijn man gebruikt nogal veel papier, je hebt proppers en vouwers he
elenaMM77 schreef:phormicola schreef:Onze Coop verkoopt 24 rollen Turks talig wcpapier voor iets van 3,50. Het is prima papier en we doen er volgende mij minstens een maand mee. Mijn man gebruikt nogal veel papier, je hebt proppers en vouwers he
Je weet dat er goede medicijnen bestaan als het toiletpapier tegen je begint te kletsen toch![]()
phormicola schreef:HahaTerwijl ik het schreef wist ik dat iemand er wat op zou zeggen
xFioon schreef:Ik ga donderdag een mooie aanbieding inslaan hoop ik haha.
Bij de emte hebben ze elke week de donderdag deals, en als ik snack eet ik het liefste cashewnoten, maar die zijn zo duur. Nu hebben ze de zakjes van 2 naar 1 euro a.s. donderdag, dus die ga ik even een paar van inslaan denk ik
Lente schreef:Pfffft net veel teveel geld uit gegeven... Morgen een verjaardag... Zelf taarten maken, groentensoep maken, drinken in huis, nog wat chips en lekkers en salades... We stonden bijna te janken aan de kassa