Prairy schreef:Was dat het huis dat je wilde huren maar dus niet gedaan hebt? Ga je dat andere stuk grond nog kopen? Want dan zou ik al het spul eruit halen en zelf gaan gebruiken. Anders ga je het nu verkopen voor een lagere prijs (want denk niet dat die mensen de volle mep willen betalen?) en moet je het straks zelf weer voor de hoofdprijs kopen.
We gaan nu idd wel zekerder kijken naar een eigen stuk ja, ik heb niet graag deze onzekerheid, zeker niet met drie (en vriend wil zelf ook eentje erbij) paarden ...
Varekaj schreef:Wij zitten in België dus hier kan het wel verschillend zijn tov Nederland natuurlijk.
@duhelo: ik zou opzoeken wat de palen normaal kosten die je gebruikt hebt: de houten palen, metalen palen, prikpalen, alles. Draad idem. Tel uit hoeveel meter draad het is, bekijk online wat die hoeveelheid je zou kosten en isolatoren idem. Zeker als het recent materiaal is zou ik de volle pot aanrekenen én zelfs nog een extra bedrag er bovenop. Je hebt er immers zelf ook uren werk in gestopt! Stel dat je voor €1500 aan omheining hebt gezet en daar 2 volle dagen voor gezwoegd hebt, dan zou ik er gerust €2000-€2500 overname voor vragen. Staat er een zelf gezet schuilhok op? Aanrekenen. Het is niet omdat hij het verhuurd en zij het graag willen dat jij het voor een schijntje moet overlaten.
Zijn ze niet akkoord? Spullen uit de grond halen en opbergen voor eigen gebruik. En dan alles of niks, geen tussenweg spotprijsje.
ik heb idd niks te verliezen, als ze niet akkoord gaan pak ik het idd mee.