(Hoop natuurlijk ook voor de anderen dat alles goed komt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yvank_ schreef:Wat vervelend zeg Yasmine!
@Boooo dat is dan niet zo heel handig van het bedrijf van je vriend.... Verliezen ze wel geloofwaardigheid mee natuurlijk..
MadelonSunny schreef:Spannend Shanna! Hoe is het gegaan?
@Bo Wat vreemd zeg.. ING is wel een stuk makkelijker. Ik hoor hier en daar dat ze de laatste tijd wel erg makkelijk hypotheken verstrekken.
Wij zitten sinds zondag in het huis! We hebben best wat tegenvallers gehad waarvan 1 grote; het bed van 1.40m kon niet naar boven. Er zit een washok in het trapgat waardoor de doorgang maar 1.35m is.. Dus woensdag maar gelijk voor een nieuw bed gaan kijken. Maja levertijd van 13 weken dus zolang op een matras op de grond. Ander kl*te probleem. Wij hadden bij caiway abonnement aangevraagd voor tv en internet maar daarvoor moest nog een monteur komen. Die zou vrijdag komen maar kwam niet opdagen. Ik s maandags gebeld. De monteur had moeten doorgeven dat hij in de file stond en niet kon komen. Toen ook gelijk gevraagd waar de modem bleef. Toen kwam naar voren dat ze de modem pas kunnen sturen als de monteur is geweest. Daar zou dan 2 werkdagen overheen gaan. Niemand die daar wat over had gezegd van tevoren. Wij zouden s zondags internet hebben maar dat kon blijkbaar ook helemaal niet als vrijdags nog de monteur moest komen. Toen zou hij dinsdag ochtend komen. Hij is geweest en gaf aan gelijk aan caiway door te geven dat alles nu in orde is. Nu is het donderdag dus zou de modem uiterlijk vandaag binnen komen. Ik kom net van mijn werk en geen modem (of briefje dat het bij buren bezorgd is) te zien. Ik via de chat contact opgenomen. Blijkt bij hun nog niet bekend te zijn dat de monteur is langsgeweest! Nu is de maat echt vol! Wat een slechte service. Mijn vriend studeert en heeft echt internet nodig. Mobiele data loopt zo lekker leeg.. Morgen bellen dat we er vanaf zien en naar Solcon bellen wat hun levertijd is. Dan maar wat meer geld betalen. Zo zie je maar weer dat service echt belangrijk is.
Ik ben er echt even klaar mee. Verveel me doodVerhuisdozen uitpakken heb ik geen energie voor. Ben zo moe van de verhuizing en nieuwe baan. Wil lekker serie kijken
Wordt maar weer wat downloaden van Netflix met mobiele data..