Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xRivaldo schreef:Gianti schreef:De macbook pro M1 met 16GB werkgeheugen! Wordt tussen 7 en 11 januari geleverd
Mijn vriend heeft ook een built to order besteld (nagenoeg hetzelfde als de jouwe) en kreeg ‘m uiteindelijk 1,5 week eerder dan de planning was (bij Apple). Dus hou hoop!
Gianti schreef:xRivaldo schreef:
Mijn vriend heeft ook een built to order besteld (nagenoeg hetzelfde als de jouwe) en kreeg ‘m uiteindelijk 1,5 week eerder dan de planning was (bij Apple). Dus hou hoop!
8
Oeeeeeeeh dat geeft hoop! Heb hem inderdaad bij Apple besteldis hij er happy mee?
Danseresje schreef:Mag ik hier ook vragen stellen over de Apple TV?
Wil namelijk van internetprovider wisselen. Kijk eigenlijk geen tv, maar zou het heerlijk vinden om ook netflix en videoland op de tv te kijken. Heb geen smart-tv. Heeft sparen voor een Apple TV dan zin? Kan ik dan ook een radiozender op mijn telefoon aanzetten (bijvoorbeeld via een app) en die via Apple TV via mijn tv laten horen?
Hoop dat jullie me kunnen helpen!
Aria_zz schreef:Denken jullie dat 64gb genoeg is bij de iPad Air? Wil er sowieso een adapter bijkopen om een externe harde schijf aan te kunnen sluiten.
Is vooral om teksten te schrijven en daarnaast af en toe foto’s bewerken en video’s editten. Vind het erg vervelend dat er geen tussenoptie is tussen 64gb en 260gb.