. Het was in eerste instantie een hele vage "vitrine"kast. Alles eruit gesloopt, maar die afgeronde hoek bovenin wilde ik laten zitten, omdat daaronder gewoon het riet van het plafond zichtbaar was en ik anders mijn hele plafond moest laten doen. Wilde dus een hoek en dan onderin in hetzelfde formaat als bovenin een plateau. Dus geen kast oid.Maar gezien de staat van het huis en alle scheve hoeken enzo, werd het dit. Omdat de vloer er totaal uit is geweest, zijn sommige dingen gewoon onherstelbaar beschadigd. Houtwerk zat gewoon ín de vloer gespijkerd, gelijmd etc.
. Ik vind het ook jammer, maar anders had ik nog zóveel andere stappen moeten nemen. Dat was het gewoon niet waard geweest. De hoogte is hetzelfde, alleen de breedte is iets breder. Dat schuine is trouwens wel in dezelfde hoek, foto vertekent erg.De hoek bovenin in ook scheef, ondanks dat we het echt 15 keer hebben nagemeten. Het lijkt wel alsof dat huis per uur zakt
. Heb me er kapot aan geergerd, maar ach.. Ben nu aan het sparen, wellicht laat ik dat hoekje volgend jaar gewoon lekker strak stuken.Zo was het, om even een beeld te krijgen van die "vitrine"kast.

Idefix: Gelukkig
.Zou trouwens lekker zijn als dat een beetje opschoot! Jullie zijn echt al lang bezig he?
Edit: Oh Berthe, spannend!!!!
Volgens mij wil Yv ook niet dat hij meebetaalt!

dat kon echt niet
. Maar om het met de accessoires wat minder girlygirly te maken vind ik niet zo erg.