Citaat:Er wordt 190 euro verrekend met je termijnbedrag. Dus stel je zou een termijn hebben van 400 euro dan zou je dus 190 euro korting krijgen. Dan zal je dus 210 euro moeten betalen.
Dat is mijn eerste ingeving hoor.
Dat is die van mij ook hoor... ware het niet dat mijn contract **jippie** precies in november afloopt haha. Dus dan krijg ik nieuwe tarieven (welke weet ik nog steeds niet want wat ik had gekregen schijnt weer anders te worden, ik ben het gewoon 'kwijt'...

Ik heb ook een slimme meter. Ik ga er maar van uit dat hij klopt, je moet toch ergens van uit kunnen gaan

Maar ik deel jullie gevoel hoor, of het gevoel wat een aantal heeft. Je weet gewoon niet waar je aan toe bent... en dat voelt niet lekker. Baal er ook vreselijk van. Heb me de afgelopen jaren de rimram gewerkt om mijn spaarrekening op orde te krijgen, klaar te zijn voor feitelijk 'pensioen', per volgend jaar etc. Maar ik durf gewoon nu niet al pensioen vast te gaan leggen, want stel je voor dat het nog verder op gaat lopen die kosten, dan zal ik toch willen / moeten blijven werken en nog geen pensioen...
Plus de rente naar 5%....
Idee van een andere woning eind volgend jaar te kopen als die van mij in de verkoop mag (zit dus dat beding op dat je het een aantal jaar moet houden en daarna pas mag verkopen anders had ik het afgelopen jaar al gedaan...)... wil graag in ander gedeelte van Nl gaan wonen... maar kan dat dan straks nog wel en hoe?