Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Margoooo schreef:@Tjiftjaf ik zou een plank doen met wat plantjes, niet iets te druks of groot want dat leidt af..
Even een update vanaf mijn kant; tijdje terug vroeg ik advies voor keuken indeling en voor gordijnen in mijn woonkamer.
Het zijn duo rolgordijnen geworden, van de Jysk. Liep er toevallig tegenaan, en ze waren spotgoedkoop. Vind het een fijne oplossing.
[ [url=m/QeNGMv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor de keuken; links komt een gasfornuis met oven, rechts een (hoge) koelkast. Iemand opperde een boekenkast tegen de achterkant, maar dat werd net te krap. Mijn vader heeft strips geplaatst waar ik een witte plaat in kan schuiven. Zit er nu nog niet in omdat de draai dan beetje krap word met verhuizen. Maar ook een top oplossing!
[ [url=m/dReZji.jpg]Afbeelding[/url] ]
Giolli schreef:Ik heb echt pareltjes voorbij zien komen, haha!
Dit is mijn huiskamer:
[ [url=m/CV4lO7.jpg]Afbeelding[/url] ]
we willen graag de muren met een rode pijl een taupe kleur en de rest wit houden. De tv zit nu bij rechter pijl en willen we graag bij linker.
Er komt dan een nieuwe bank met de hoek de andere kant zodat je een deel van de vensterbank “open” zult hebben. Waar nu de tv staat komt dan de box en een lounge stoel (denk ik?)
We willen opnieuw vitrage maar die nu helemaal dicht kan samen met ovengordijnen.
Het plafond word opnieuw gedaan en dan komen er spotjes in.
Dit is de bank die we op het oog hebbenSpoiler:
[ [url=m/NTCjyh.png]Afbeelding[/url] ]
En dit de tafel:Spoiler:
[ [url=m/I1wDdo.png]Afbeelding[/url] ]
Dit dus de vloerSpoiler:
[ [url=m/fkO60B.png]Afbeelding[/url] ]
Let op, een soort van dan. we moeten het allemaal nog in het eggie gaan kijken.
En dan het aller lastige voor mij, de meubels.![]()
Ik hou niet van licht eiken met verder ‘niks’ (Scandinavisch wel, maar man niet zo) en industrieel vinden we beide niet mooi.
Heeft iemand ervaring met meubel sets kopen? Als ik google kom ik alleen maar op shady websites uit met allemaal dezelfde typische foto’s.
Ik ga hier vast nog veel meer advies vragen maar alsjeblieft help me.
oji schreef:SplashIsLief is die vloer niet kaal te schuren en dan te olien met een vergrijsde olie of lak oid? Zonde om een echt houten vloer eruit te slopen, maar hij is wel erg gelig nu.