Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy schreef:Prairy schreef:En als je te veel vermogen hebt (en daar dus belasting over zou moeten gaan betalen) kijken of je bank het toestaat om de rente van het volgende jaar alvast vooruit te betalen
Waarom zou je dat doen? Dan is aflossen gezien de afbouw van de hypotheekrente aftrek toch veel zinvoller?
Booooo schreef:Ik heb net zelf met het payroll bedrijf van mij man gebeld, en die geven aan dat de Rabobank gisteren met het telefoongesprek niet eens de payroll constructie snapte, niet wist wat opdrachtgever etc betekende.
Wij hebben ook nog een offerte bij de ING uitstaan. Ik denk dat hij die even gaat afwachten, net aan hem gevraagd wat we nu gaan doen..
Booooo schreef:Ik heb net zelf met het payroll bedrijf van mij man gebeld, en die geven aan dat de Rabobank gisteren met het telefoongesprek niet eens de payroll constructie snapte, niet wist wat opdrachtgever etc betekende.
Wij hebben ook nog een offerte bij de ING uitstaan. Ik denk dat hij die even gaat afwachten, net aan hem gevraagd wat we nu gaan doen..