Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wendy schreef:Prairy schreef:En als je te veel vermogen hebt (en daar dus belasting over zou moeten gaan betalen) kijken of je bank het toestaat om de rente van het volgende jaar alvast vooruit te betalen
Waarom zou je dat doen? Dan is aflossen gezien de afbouw van de hypotheekrente aftrek toch veel zinvoller?
Booooo schreef:Ik heb net zelf met het payroll bedrijf van mij man gebeld, en die geven aan dat de Rabobank gisteren met het telefoongesprek niet eens de payroll constructie snapte, niet wist wat opdrachtgever etc betekende.
Wij hebben ook nog een offerte bij de ING uitstaan. Ik denk dat hij die even gaat afwachten, net aan hem gevraagd wat we nu gaan doen..
Booooo schreef:Ik heb net zelf met het payroll bedrijf van mij man gebeld, en die geven aan dat de Rabobank gisteren met het telefoongesprek niet eens de payroll constructie snapte, niet wist wat opdrachtgever etc betekende.
Wij hebben ook nog een offerte bij de ING uitstaan. Ik denk dat hij die even gaat afwachten, net aan hem gevraagd wat we nu gaan doen..
Hopelijk nu goed nieuws van de ING.
Verhuisdozen uitpakken heb ik geen energie voor. Ben zo moe van de verhuizing en nieuwe baan. Wil lekker serie kijken
Wordt maar weer wat downloaden van Netflix met mobiele data..
enige tsja speeltuintje achter de tuin. Maar ik heb nu dat naast me niet officieel dus dat is niet veel verschil