manzano schreef:Maar om namen op te gaan sporen om mensen te gaan zoeken op internet gaat me te ver daarvoor.
Ik kan me hier helemaal in vinden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manzano schreef:Maar om namen op te gaan sporen om mensen te gaan zoeken op internet gaat me te ver daarvoor.
Saskiaatje schreef:Waar gaan ze nu heen, P_D?
Wij hebben vorige week ook onze vloer uitgezocht, heel mooi witgrijs laminaat.
Mootje schreef:Spannend Berthe! Het is ook een schitterend huis
Yv, Waarom heb je ervoor gekozen om dat kastje zo te maken? Of heb je hem zo gekocht? Ik persoonlijk zou ervoor gekozen hebben om het identiek qua maten aan de plafond-driehoek te makenIk ben dan ook wel een neuroot eerste klas hoor
Yv_ schreef:Nee hoor Idefix, volgens mij begrijp jij mij niet.
Dat huis stond voor 209.500 te koop, ruim 3 jaar geleden. Ik had het op funda zien staan, vond het leuk, maar het was niet bijzonder groot wat de foto's lieten zien en het was ook neit heel modern of voorzien van bijzondere apparatuur. Heb toen gewoon een smsje naar het kadaster gestuurd uit interesse. Kon toch voor geen moer een hypotheek krijgen, dus waarom zou ik serieus erachteraan gaan?
Met de onderhandelingen 3 jaar later (!!!!) heb ik daar nieteens meer aan gedacht. Ik had het gezien, wist wat ik er max voor wilde betalen en wat ik bij dat bedrag met verbouwingskosten uiteindelijk kwijt zou zijn aan hypotheek. Dus nee hoor, het idee van "jij hebt dat betaald dus je gaat maar zakken", slaat in mijn geval echt nergens op. En zoals je zegt: het heeft er vrij weinig mee te maken. Ik heb het huis voor een x-bedrag gekocht, maar er zit vervolgens nog wel ruim 30.000 euro aan verbouwingskosten in. Maar zoals ik al zei, ik vond het huis toen leuk, vond het bedrag achterlijk hoog en was gewoon nieuwsgierig. Want nog steeds snap ik het niet: hoe dúrven mensen voor zo'n KROT meer dan 2 ton te vragen???
Ik vind mensen checken op FB veel meer inbreuk op privacy. FB berichten zijn bedoeld voor vrienden en kennissen, niet voor een potentiele koper. Maar in het andere geval: als je niet wilt dat vreemden weten wat je zegft/schrijft, moet je het ook maar niet op internet zoeken. Maar ik zou in elk geval nooit naar een naam op fb gaan zoeken om zulke informatie te kunnen inwinnen. Ik zet zulke dingen ook zelf niet op fb.
Ach, wat ontzettend lief PD! Geeft zeker wel een heerlijk gevoel?
Oh vandaar Saskia, ik snap het.