Welkoop heeft ook perliet.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_Karlijn schreef:[ [url=m/JXTl49.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is echt einde verhaal denk ikDe grond is niet te nat en niet de droog, geen beestjes, ik heb de potgrond af en toe vervangen.. Ik blijf maar gele bladeren afknippen en water helpt niet meer om de bladeren weer sterk te krijgen. Maar hij is ook al wel een jaar of 5 oud, echt héél groot geworden en misschien is hij gewoon op?
Giolli schreef:Oh fijn!Poosje terug hier advies gevraagd voor een badkamer plant en hoewel ik absoluut geen thea meer wilde, kreeg ik er een dus hem maar op de badkamer gezet met een schietgebedje. Hij gaat als een tiet en 4 nieuwe bladeren onderweg
_Karlijn schreef:Ik vind dat zo leuk he, bloeiende vetplantjes.. ik had 2 jaar geleden deze:
[ [url=m/3Fp7Ix.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ik heb vorig jaar zomer een soort rotsplantjesornament (leuk woord) gemaakt voor mijn moeder:
[ [url=m/pIgLp0.jpg]Afbeelding[/url] ]
En die heeft de winter buiten gestaan en is gkgantisch uitgelopen en ook prachtig gaan bloeien!
[ [url=m/UX9fT0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier zie je wel hoe veel meer weelderig hij is geworden.
[ [url=m/UuIxoc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Puera schreef:Die trips zijn nare beestjes. Lees er heel veel over. Ieder onbekend vliegend object thuis mep ik uit de lucht.
Op het werk was er een Philodendron scandens, waarschijnlijk ook trips. Maar waar die vandaan kwamen, geen idee.
Uiteindelijk is de plant de kliko in gegaan. Voor 4 euro heb je een nieuwe.