Dus ik heb, behalve keuzestress (maar dat heb ik altijd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarliesV schreef:Gaat dus mooi Vec met je badkamer.
Opbouw fase is altijd weer fijn, dan zie je met de dag verschil ontstaan.
Hier druk met het bouwen van een prijzenpodium dus klustechnisch ligt het thuis ff stil.
Sta op het moment met de kwast in de schuur te schilderen. Zaterdag de wedstrijd waarvoor we hem nodig zijn en daarna hopelijk weer in huis verder.
Cer schreef:Ja hier gebeurt niks.. Ook het tweede bedrijf laat aardig op zich wachten vwb cv-ketel offerte, en de stucadoor heb ik ook nog niet terug gezien...
Dus ik heb, behalve keuzestress (maar dat heb ik altijd) niet veel aan de hand
nanka schreef:Gianti schreef:Hoi hoi! Ik had 2 vraagjes.
Hebben jullie nog voorbeelden van early dew. Ik heb het al in mijn keuken maar zat te denken om door te trekken naar mijn keuken.. maar twijfel of niet beetje to much word...
Heel veel hebben Early Dew .... dat is een reden voor mij om het niet te doen.
karin1985 schreef:Gianti schreef:Hoi hoi! Ik had 2 vraagjes.
Hebben jullie nog voorbeelden van early dew. Ik heb het al in mijn keuken maar zat te denken om door te trekken naar mijn keuken.. maar twijfel of niet beetje to much word...
[ [url=m/VxZ6iC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Van je keuken naar de keuken?![]()
Janine1990 schreef:Pfff kunststof kozijnen, praat me er niet vanWilde het graag boven, daar is alles nog enkel glas. Normaal gesproken had ik er gewoon dubbel glas in gezet, maar de kozijnen zijn niet geweldig meer. Daar zit nogal wat herstelwerkzaamheden in. Dus schilder gaf aan dat ik beter elders kunststofkozijnen kon kopen. (heeft hij niet)
Maar ik moet zeggen dat ik boven sowieso nooit de verwarming aan heb staan, met uitzondering van de badkamer (die alleen aan gaat wanneer de thermostaat beneden een warmtevraag doet) en die zit vrijwel altijd dicht.
Ik wil inzetten op waarde vermeerdering, maar ik ga eerst toch maar voor de bijkeuken, keuken en tuin.
Keuken heeft een wat grotere prio gekeken (bij eventuele verkoop doet iets moois vast wat goeds bij mindere punten). Ik was bij het afwassen even wat afgeleid door McCleod's Daugthers, dus ging er even bij zitten toen ik gedrup hoorde...
Mijn aanrecht is dus niet waterpas en het water uit het afdruiprek loopt naar het laagste punt. Wat tussen aanrecht en fornuis in is en daar vanaf op de grond druppelt...
Ik ben zeer benieuwd hoe het er daaronder uit ziet![]()
Gianti, voor de deuren...
https://www.interiortwin.com/2018/03/06 ... chuifdeur/
Rails in Nederland liggen rond de 100 euro.
vec schreef:Bij ons stond een paar weken terug het ijs op de ramen. Ik vind echt dat het moet gebeuren en wel voor de winter haha
vec schreef:Wij hebben ook grote kamers, maar nog vocht/ijs er op.
2 kinderen van 6 delen een slaapkamer van 4,5x5 en daar bevroor het ook. Maar wij zitten dan ook niet ingeklemd tussen andere huizen. Vol de wind er op zal ook schelen.
vec schreef:Ik wil het ook voor de isolatie van mijn huis. Dat scheelt zoveel als er boven dubbelglas in zit.
Volgende week komen ze voor de definitieve offerte. Zoals het er nu naar uit ziet doen we op zolder de dakkapellen ook maar er bij. Dan is het ook meteen klaar.
vec schreef:Haha nee dat helaas niet, je betaald gewoon per kozijn/ruit. Krijg wel iets korting maar dat is niet heel erg veel.
Ik zal eens kijken of het hier in het dorp is. Vorig jaar mei beneden al 20K uitgegeven aan alles kunsstof dus een beetje terug is aardig haha
Janine1990 schreef:vec schreef:Haha nee dat helaas niet, je betaald gewoon per kozijn/ruit. Krijg wel iets korting maar dat is niet heel erg veel.
Ik zal eens kijken of het hier in het dorp is. Vorig jaar mei beneden al 20K uitgegeven aan alles kunsstof dus een beetje terug is aardig haha
Oké, ik kreeg gewoon een totaalprijs, als ik het me goed herinner.
Ik had niet uitgespecificeerd welk kozijn hoeveel zou gaan kosten.
Maar ben ook maar bij één bedrijf geweest hoor. Wie weet in de toekomst. Maar ik wil het eerst zover hebben dat alles mooi is, mocht ik willen verkopen.