Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MamaMiesje schreef:Voor de goede orde:
officieel heet het Duck Egg Blue hoorVan Annie Sloan krijtverf (maar het is er nu ook officieel in muurverf)
Sjimmy schreef:Lijkt op early dew (google dat zal iets groener zijn misschien.
Vind t lastige met kleurb ala blauw en groen op de muur dat je kwa kleur met je accesoires niet zoveel kan.
Ik probeer de vaste kleuren wit/grijs/taupe/zand/hout te houden en de kleur toe te voegen met de accesoires
haaaai leuk om je weer even te "zien"
) Maar ik ben toch gek op blauw en ik kies accessoires niet persé op exact dezelfde tint uit; heb gewoon allerlei (licht)blauwen
Maar grijs erbij of lekker knalroze kan ook prima, als ik dat zou willen

Tof dat jij het tof vindt, maar ik zou er geloof ik een beetje onrustig van worden.
Gezellig! Mandyy schreef:Tink89 schreef:Oei, dat roze!Tof dat jij het tof vindt, maar ik zou er geloof ik een beetje onrustig van worden.
Het behang van hierboven vind ik wel tof.
Was niet de bedoeling, moest lichtroze zijn.Maar laat het voorlopig maar zo.
Ik kom even jullie topic binnenvallen met een vraag. Mijn vriend en ik willen ons appartement gaan verven. Het is nu Kenia wit, met op de slaapkamer één muur Kenia puur camel.
) maar het appartement staat te koop dus die kleur bewaar ik voor in ons toekomstige huis
Tot nu toe lijkt het aardig te gaan met 1 keer er overheen. Er gaat wel héél veel verf in! Ik doe alles zelf en met hulp van anderen met weinig ervaring
Dus niet alles suuuuper netjes, maar dat boeit me niet zo veel. Het is iig fijn wit nu