Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alles wordt uiteindelijk hout, ook de garage wordt bekleed met hout (is nu zo'n prachtige betonnen bunker), pad wordt boomschors met tegels, tuinset is bamboe die achterin staat... Dat plastic ding gaat zo uit de toon vallen
Vriend vind het ook een goed idee, dus we gaan eens alles hier in de buurt in de gaten houden. ontherun schreef:Hier ook zo'n ontplofte tuinEn gisteren nog mooie grote hortensia's gevonden voor een heel mooi prijsje
Het wordt langzaam allemaal wat. Weet hier iemand nog iets moois bloeiends (redelijk laagblijvend) wat echt een schaduwplant is? Ik wil in de voorste border naast het terras nog iets, er staat nu een jasmijn, vingerhoedskruid en daar moet nog iets voor. Liefst rood/geel als het even kan ook nog
straks als ik weer wat tijd heb de tuin weer aanpakken... schiet er nu bij.

gaucho schreef:ontherun schreef:Dat vergeet me nietje is inderdaad leuk! Blijft die ook in de winter groen?
Ja, wel wat minder blad. Bloeit al in februari / maart.

Bovendien moet er altijd een laag water in blijven staan omdat het een houten is, als je dat niet doet droogt het hout uit, gaat krimpen en dan gaat het vat lekken. Dus kraantje wat hoger voorkomt ook dat er teveel water uitgehaald wordt. Of wellicht moet ik zeggen rose, want het ziet er nog niet als water uit.

akishino schreef:Even vraagje, benieuwd of iemand in dit topic het weet. Er zit al een aantal keren een bij of hommel in de tuin, maar ik kan hem niet thuisbrengen. Hij lijkt vrijwel niet behaard.
Iemand die me kan helpen?
[ [url=m/2ejd0n.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1KQoBv.jpg]Afbeelding[/url] ]

gelukkig wordt deze momenteel opnieuw opgebouwd).noviceh schreef:Prachtig zeg, die foto’s met vlinders! Hier zien we er een stuk meer dan voorgaande jaren![]()
Vandaag dit pareltje bij appie gekocht, kon m niet laten staan![]()
[ [url=m/VWVbfo.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de muur met potten uitgebreid (aantal nog niet gevuld)
[ [url=m/i0hNbU.jpg]Afbeelding[/url] ]