Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicolletje schreef:doom schreef:Ik heb niks te verliezen, maar als ik een huis zou verkopen zou ik ook zeker geen info op het internet plaatsen nee haha
Nou ik bedoelde jou
Misschien ben ik wel degene die dat huis verkooptJe staat met foto en al op Bokt
![]()
Zie ik jou hier zulke berichten plaatsen. Nou dan zou ik ook denken ja daaag![]()
Althans, mits ik die ruimte zou hebben, ja. Dat zou ik doen. ()
Yv_ schreef:Saskiaatje: Misschien een hele stomme vraag, maar is het wel zo handig om een koophuis te nemen als jullie allebei geen werk hebben? Want buiten de hypotheekkosten zitten er natuurlijk nog veeeeel meer kosten aan. Jullie zullen vast jullie redenen hebben hoor, maar die vraag borrelde gewoon bij me op.
doom schreef:weten jullie of je ergens de namen van de eigenaren ergens kan terug vinden?
Op telefoongids kan je helaas niet zoeken alleen op adres/.. Wilde ff google
Misschien uiten ze zich bijv op facebook dat de verkoop op moet schieten of dergelijk
Saskiaatje schreef:spiderweb.eu is bij mij een vrij domein?
We hoeven ook niet per se een huis/appartement met een V.v.E., maar we willen graag in Rotterdam Centrum wonen en daar zijn alleen maar appartementen te koop in flats, en flats hebben altijd een V.v.E.. Dus het is niet anders.