Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
PSvanLot schreef:[***] schreef:Belachelijk eigenlijk..
Waarom is dat belachelijk?
idinn schreef:PSvanLot schreef:
Waarom is dat belachelijk?
Najah als de zondag je vaste werkdag is, dan is het dus evengoed een normale werkdag als elke maandag tm zaterdag. Je wordt dus altijd benadeeld tov collega's die niet de zondag werken. Ik zou ook helemáál geen motivatie hebben om zo'n dag dan vast te blijven werken.
idinn schreef:Ja, maar daar ging het nu toch niet om? Het is blijkbaar voor het bedrijf een normale werkdag, maar als er een feestdag op valt, kan je die dag gewoon fluiten naar inkomsten, dan is het spontaan toch geen gewone werkdag..
dus dat wordt gewoon cadeautjes kopen van wat anders naar de spaar gaat.
Levert €20/u netto op, gaan we niet over klagen en zaterdag ben ik er ook weer bij. Helaas zal het dan ook de laatste keer zijn, de uren zijn gewoon niet te matchen met mijn huidige werk. Baal er best van dat k niet zoals vorig jaar vaker kon komen. Had ik vrije beschikking gehad over mijn overuren of mijn jaarlijkse vakantie, dan had ik meer kunnen inplannen. Citaat:Vanhuisuit: dan eet je pescotarisch eigenlijk?
en ben ik eigenlijk wel tevreden. Heb nooit durven dromen dat ik dit loon zou hebben zelfs! Bijverdienen is puur "voor de fun" en omdat het kan. Sparen is nu iets leuk, vrolijk, omdat het kan. Geen noodzakelijk kwaad omdat het moet en een gigantische struggle zoals jaren terug.