Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
absque_dubio schreef:Die tegels zijn zo liefjes!
Iemand die mij kan helpen? Wij hebben wat kleuren van Histor op het oog, echter krijgen wij de verf gesponsord via familie, maar dan wel van Sigma. Is er een manier om de kleurcode van Histor om te zetten naar de kleurcode van Sigma? Want alle Sigma kleurstaaltjes bekijken maakt het alleen maar lastiger.
Avanti schreef:liekec schreef:Ja zeker zwarte kranen doen! Heb je een waterontharder?
Nee dat is dan zeker nodig?
Bedankt voor de leuke reacties!
Kleuren passen ook perfect bij de rest van het huis dus ik vond het zelf niet heel gewaagd.
Morpheus81 schreef:Hoe dan ook, ik word helemaal verlegen van al jullie complimentendank jullie wel. We zijn zelf ook heel blij met het resultaat. Maar ons ook bewust dat het niet ieders smaak is. Het is erg landelijk en in sommige ogen misschien ook wel wat ouderwets of truttig. Maar wij houden ervan en vinden het bij ons oude boerderijtje passen.
Margoooo schreef:Leuke vazen!
[ [url=m/KyN6Do.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb maandag de sleutels gekregen van mijn nieuwe apartementje! Moet helaas wel veel gebeuren. Het zit op de begane grond, maar overal zitten raamstickers/folie op. Ik ben aan het bedenken wat voor gordijnen ik wil in de woonkamer. Ik heb 5 ramen, zie foto. Note: Ik kan hier tijdelijk wonen, dus wil geen fortuin uitgeven. Op maat gemaakte, korte gordijnen zijn vrij prijzig, dus die vallen af. Ik heb geen kant en klare gordijnen kunnen vinden met de juiste hoogte (184-190 cm)... Wat zijn andere opties? Iemand tips?
noviceh schreef:Moeilijk zeg, die gordijnen! Inderdaad niet teveel geld aan uitgeven, maar 3 jaar is ook weer een tijd. Hoe breed zijn de ramen?
Janine1990 schreef:Margoooo schreef:Leuke vazen!
[ [url=m/KyN6Do.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb maandag de sleutels gekregen van mijn nieuwe apartementje! Moet helaas wel veel gebeuren. Het zit op de begane grond, maar overal zitten raamstickers/folie op. Ik ben aan het bedenken wat voor gordijnen ik wil in de woonkamer. Ik heb 5 ramen, zie foto. Note: Ik kan hier tijdelijk wonen, dus wil geen fortuin uitgeven. Op maat gemaakte, korte gordijnen zijn vrij prijzig, dus die vallen af. Ik heb geen kant en klare gordijnen kunnen vinden met de juiste hoogte (184-190 cm)... Wat zijn andere opties? Iemand tips?
Bwaaah...
Als je met veel bedoelt ff goed schuren en verven... Dan ja...
Gordijnen, ik weet niet wat je wilt? Vitrages of volledig dicht?
Action heeft ook vaak wel gordijnen hangen. Ik zou een roede aan het plafond maken bijvoorbeeld.
Janine1990 schreef:Say what???
Jullie hebben wat mij betreft de ultieme combinatie gemaakt tussen authenthiek en modern.
En in het moderne likje de boerderij volledig in haar waarde gelaten![]()
Ontzettend knap!