Nog een weekje,..dan worden de dagen korter dan de nacht...dan komt de herfst.
Binkie_Eline
Geplaatst: 13-09-16 09:20
Heerlijk! Ik vind het eigenlijk net iets te warm, ben niet zoon warmte mens. Hebben nu wel tropenrooster op school, dus dat is wel lekker!
Veulen84
Geplaatst: 13-09-16 09:34
NatasjavE schreef:
Nog een weekje,..dan worden de dagen korter dan de nacht...dan komt de herfst.
Ietsjes langer, op de 25ste is dat.
Vannacht zo warm dat ik buiten ben gaan slapen.
Josien_
Geplaatst: 13-09-16 09:38
Zo warm was het vannacht toch niet? Vanochtend toen ik om 8 uur wakker werd was het 16 graden. Zal daarvoor nog wel iets kouder zijn geweest. Het voordeel van deze warmte in september is juist dat het 's avonds een beetje afkoelt. Een paar weken geleden kwam het 's nachts amper onder de 22 graden. Nu vond ik het gisterenavond heerlijk.
Deze warmte van rond de 30 graden hoeft van mij overigens ook niet per se hoor. Maar vind het wel jammer dat het straks van 28 graden bijna direct naar dagen onder de 20 graden duikt. Had liever nog een paar dagen ertussenin gezien .
Zat al om half 7 op mijn eerste paard. Wow wat was het mooi. De nevel , reeën op het weiland. Ik geniet En er staat nu een lekker windje het valt mij nog alles mee
Maar nu echt wel te warm voor mij. Ik ben blij dat ik in de airco zit de hele dag, ik moet zelfs een vest aan omdat het koud is! Ook niet goed, natuurlijk.
Ik kijk werkelijk uit naar het weekend en niet omdat ik dan vrij ben...
De lucht vandaag in Engeland: Maar ik wil veel liever terug in Holland zijn!! Ben hier in UK voor werk... Hier is namelijk niet zo warm als in Holland, en ik heb een verwarmd zwembad staan waar ik graag maar terug wil haha maar hopelijk als we terug zijn is het nog aardig weertje........
Ik deed gisteravond helemaal niets dan zitten en laptoppen. En mijn ramen stonden open en de deuren en alles. Nog steeds stond het zweet me voor het hoofd. Ik heb graag de winter. Wanneer komt die?
ik vind dit weer echt niet meer leuk. Heb zelfs mijn eten voor vanavond al klaar hoef ik niet in de warme keuken te staan ....kan niet wachten op vrijdag...verkoeling !
Durante
Geplaatst: 14-09-16 11:51
Veel en veel te warm... Werk in de Thuiszorg, en in sommige huizen is het best warm......s'middags gelukkig meestal vrij, maar met dit warme weer weet ik niet wat ik moet doen, veel te warm om te rijden of hard te lopen.Zou gisteren even met mijn moeder gaan fietsen,maar we zijn halverwege weer terug gegaan, was ook te warm...Gelukkig morgen vrij, en het zou iets koeler worden hoorde ik net, dus ga ik morgen lekker dauwtrappen met m'n paard
PrizTwir
Geplaatst: 14-09-16 13:40
Een strak blauwe lucht, zon en een lekker windje. De wind is wel eeeerg fijn. Vanmorgen vroeg heb ik het paard al getraind in het bos, daar was het erg fijn. De dazen zijn er niet meer.
Straks lekker met de cabrio weg en een terrasje pakken.
gohya
Geplaatst: 14-09-16 13:44
In de tuin op dit moment [net als gisteren] 50 graden in de zon. En dan heb ik ook nog de tuin op het Noorden.Nog ff en we hebben in Nederland een Woestijn klimaat,dankzij het opwarmen v.d. aarde.
Hij gaat trouwens niet hoger,volgens mij zou het dan nóg warmer zijn.