Niet onbeleefd bedoeld, maar weet je zeker dat het financieel haalbaar is. Als je nu al een auto moet gaan verkopen en DUO moet gaan gebruiken om alles geregeld te krijgen. Wat als er gebreken komen aan het huis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anne_mieke88 schreef:Ze hebben het niet verhuurd.... we wonen in een kleine gemeenschap... en weet precies de situatie van de mensen en ook wat voor mensen het zijn etc.
Het zijn wat stuggere mensen die niet uit ons dorp vandaan komen... snappen niet hoe het onderhandelen nou eigenlijk werkt...
Maargoed mij maakt het verder ook niet uit... wij gaan dinsdag kijken bij een huis die ik eigenlijk leuker vind
blondies schreef:Lichtelijk overdreven. Er is geen koopcontract getekend dus daar kun je nog met allerlei absurde eisen komen en zelfs daarna kun je er onderuit komen door aan te geven dat je de financiering niet rond krijgtLet op met je bod dan. In principe is juridisch gezien een bod op een huis bindend, zowel mondeling als schriftelijk. Als zij nu ineens 'oké' zeggen en jij hebt je zinnen gezet op een ander huis dan is het alweer een hoop gedoe om eronderuit te komen... Check maar eens op Google
Sammie schreef:blondies schreef:Lichtelijk overdreven. Er is geen koopcontract getekend dus daar kun je nog met allerlei absurde eisen komen en zelfs daarna kun je er onderuit komen door aan te geven dat je de financiering niet rond krijgtLet op met je bod dan. In principe is juridisch gezien een bod op een huis bindend, zowel mondeling als schriftelijk. Als zij nu ineens 'oké' zeggen en jij hebt je zinnen gezet op een ander huis dan is het alweer een hoop gedoe om eronderuit te komen... Check maar eens op Google
Nu wil ik niemand aanmoedigen om maar rond te gaan lopen bieden, maar tig manieren om er onder uit te komen. En dat is echt géén hoop gedoe.