Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Plien91 schreef:Anouk en Kirsten wat een mooi ingerichte woningen! Kirsten ik vind die visgraatvloer echt retegaaf!
Lastig Rebecca, volgens mij is de beste optie toch om opnieuw te behangen
Herkenbaar van die laatste klusjes.
Wij moeten nog:
* verwarmingen + buizen verven
* deuren verven
* slaapkamer deel opnieuw behangen en sauzen + alle kozijnen opnieuw verven
En dan wil ik eigenlijk ook nog iets met de vloer van het balkon doen, maar dat is echt van later zorg.
Plien91 schreef:Tnx! Ja en Groningen is heerlijk wonen. We hebben best veel groen en water om onze woning, ben in minder dan 10min fietsen in de binnenstad, uitvalswegen om de hoek... Beste van alles bij elkaar als je het mij vraagt!
Britt schreef:Dat wordt dan een muursticker [naam]
Of je geeft het op als hint voor Secret Santa, wie weet wat je dan voor creatieve dingen krijgt als cadeautje haha
meikemarieke schreef:[naam], als je de gaatjes netjes afwerkt en schildert, zou je ze best netjes moeten kunnen wegwerken. En anders indd muursticker eroverof een poster, of een plankje precies op die hoogte?
Faelivrin schreef:Nou, dat dus haha! Maar dan in eerste instantie met een kast. Een vaste halve wand is trouwens ook de overweging waard. Waarmee ga jij die halve wand realiseren?
Mijn situatie is (even gauw geklad) zo, de loze ruimte die ik nu heb is achter de deur, op de tekening links dus. Het 'blokje' aan de rechter wand is een schouw van een haard, alleen de haard is weg.
[ [url=m/RUhGvr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een sauna zou voor mij ook niet verkeerd zijn, ik ga eens even sneupen hoe en wat, heb me daar nog niet eerder in verdiept en weet ook niet waaraan ik dan moet denken qua kosten.