Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rebecca schreef:Oké oké ik ben verwend dus, koelkast is gewoon heel lomp en groot . Ik durf mijn keuken niet meer klein te noemen
, maar vorige was echt mega dan is alles klein.
Maar ik zal me stil houden
Ik heb links onderin mijn apparaten staan. Alleen mijn koffie apparaat staat op het aanrecht. En handzeep. Voor de rest is hij helemaal leeg.

Ik heb echt mijn hele aanrecht nodig met koken hoor
Een stuk om te snijden en het andere stuk om alvast vlees te kruiden of gehaktballen maken, vlees marineren etc. 
Hij is rood en heb eigenlijk geen rood in huis dus vond hem teveel opvallen
, rest groen

Vandaar dus dat ik ook echt menu's moet maken. Mijn man krijgt buikpijn als ik geen verse pasta haal en de saus zelf maak. En die lust zo'n beetje niks 

Mijn dochter heeft hem gepakt gelukkig ik raak die dingen echt niet aan
Hij ging gillen brrrr
Dat is toch wel mijn grootste kostenpost. Ik leef op bij elkaar geraapte maaltjes (bijvoorbeeld koolvis, witlof, pasta en een tl roomboter allemaal door elkaar, met wat zout), hij moet echt een GERECHT voor z'n neus krijgen, lust veel groenten en fruit niet of is allergisch en leeft het liefst op dure pesto, kaas en vleeswaren. MEGA irritant, wie wil nou niet zo leven
Maar hij kan echt geen genoegen nemen met het goedkope voer dat ik mezelf voorzet. Gelukkig hebben we na 9 jaar wel ongeveer een balans gevonden (hij eet wat groenten zonder morren, ik koop een blok kaas voor 'm) en lukt het me om het bij 60 euro per week te houden.

, ivm darmen liever niet kool,ui, prei etc. Pittig trek ik vaak wel maar met mate , vind pittig ook niks aan. Lust veel niet , ik ben wat van de tuinbonen en doperwten wat witte bonen met sperciebonen in een mix . Moeilijke eter , geleerd om de pot te eten maar als ik niet weet wat erin zit dan vis ik. Heb geen zin in kramp of winderigheid, diarree etc. 
. Goedkope maaltijd