De levertijd is ook een grote pro voor ikea in ons geval

6 weken van bezichtiging tot overdracht plus 2 tot max 4 weken om te verhuizen hadden we bij een keukenboer nooit gered.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

vanmiddag bij de Ikea geweest wat een ellende. Ik heb zo’n schurft hekel aan die winkel

Had laatst met onze notaris zelf (goede vriend van mijn schoonouders) gebeld en toen hadden we als datum van overdracht 6 april gezet. Hij zei dat dit wel zou lukken, op zo'n joviale "wordt effe doorbijten voor ons qua timing maar kan wel" toon. Nu krijg ik telefoon van zijn medewerker "euhhhh ja 6 april gaat echt niet lukken, hoor." Maar op zo'n vreselijke toon. Alsof het mijn fout is dat de notaris dit voorstelde?
En blij dat de vertraging eens door onze notaris komt en niet die van hen, is verfrissend
Wel balen dat het later is, maar dan hebben de huidige eigenaren iig geen excuus meer om te piepen... 

Moesten wat dingen in aangepast worden, hopelijk krijgen we vandaag de goede versie eindelijk binnen.

).. Op zich vinden we het niet erg als het daarop blijft. Wij hebben namelijk een vakantie geboekt in juni (waar ik stiekem een beetje tegenop zie
), in de voorwaarde van onze doorlopende reis en annuleringsverzekering staat dat als je in de maand of de maand voor de vertrekdatum de sleutel krijgt van een nieuw (huur)huis de vakantie kan annuleren. Dus 1 mei zou precies goed uitkomen
En ja, ik heb wel veel zin in die vakantie
Zenuwachtig? Ik? Welneeeee joh.. Ik ben de rust zelve!

nu gaan wij naar hetzelfde plaatsje/strand en ook nog eens op dezelfde datum zijn we daar.