Dat zijn zeker goedkope bega burgers! Zien er goed uit! Heb je ze al geprobeerd? Maak je die dan gewoon in een pan? Hier laatste groenteburgers gebruikt voor het broodje hamburger, maar kost al snel 2,50 per 2 burgers, dus echt niet goedkoop, zelf maken is dan absoluut een optie.
Gister bij mijn moeder gegeten, dat is altijd lekker bezuinigen! Voor vanavond lasagne op het menu (alles al in huis) gister even mijn vriezer nagekeken, zit ook niet veel meer in.
Ik maak ze gewoon in een pannetje inderdaad. Genoeg olie gebruiken, dan worden ze lekker bruin en knapperig Ik heb er gisteren een geproeft, en ze zijn érg lekker!
elenaMM77
Geplaatst: 31-07-15 12:48
Rampshellie schreef:
Mag ik het recept van de burgers ?
ik ben niet zo weg van alles met grote bonen, vandaar dat de meeste vegaspulllen ook niet zo aan mij besteed zijn..
ik doe dat altijd voor bbq's en voor gourmetten etc en ben er ook eigenlijk best goed in om zonder recepten een lekkere bal of burger te maken met wat ik rond heb slingeren. maar zelf burgers en balletjes draaien in het vooruit .. WAAROM heb ik er nooit aan gedacht om dat gewoon altijd te doen zucht.
Plannen gewijzigd, zou rode kool eten maar mama vroeg of ik bleef eten gister mezelf uitgenodigd en dat was maar goed ook. Had echt geen zin tijd en puf meer gehad om zelf te koken.
Ik ben het hele weekend uitgenodigd bij m'n ouders te eten! Morgen moet ik tuinstoelen bij ze brengen en m'n nieuwe iPhone ophalen.. Zondag is m'n vader jarig.
Rebecca, ik zie op jouw foto ook alleen maar a-merk artikelen, zou je niet ook veel geld besparen als je meer huismerken zou kopen? En nergens de ruimte om een extra plank op te hangen of extra kastje neer te zetten?
Ik ben ook bij m'n ouders, maar die zijn op vakantie :p dus m'n eigen eten maar meegenomen. Al is er hier altijd genoeg in de vriezer voor als ik daar wat van wil eten
Fioon is allemaal aanbiedingen, blikjes waren 4 voor 2 euro. Ik eet alleen een blikje op , de thee neemt vader mee van museum (pickwick fabriek in dorp) . Slimpie limonade is 1 fles per week en de soep was aanbiedingen
Alles bij mij kwa merk is of gratis of aanbiedingen, ga de volle mep niet betalen ervoor. Elke week de aanbiedingen af en eventueel inslaan , red me met 40 euro elke week
Mijn keuken heeft in de hoek tussen jou koelkast en gasfornuis een trapkast verder is het net zo groot. Heb boven alleen 4 kastjes ipv 3. En ook hier staat alles propvol hoor
Oké oké ik ben verwend dus , koelkast is gewoon heel lomp en groot . Ik durf mijn keuken niet meer klein te noemen , maar vorige was echt mega dan is alles klein.