Kan de tv tegen de muur van de wc?? Of is dat te smal dan? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kan de tv tegen de muur van de wc?? Of is dat te smal dan?
Dat klinkt iig een stuk beter dan nu!
Noor schreef:Hoi allemaal,
Een huis dat mij erg leuk lijkt, is verkocht onder voorbehoud. Loont het de moeite om de makelaar te bellen voor het geval dat het toch niet gekocht kan worden voor de andere mensen? Of is het helaas pech voor mij?
Ik zou het stukje naar de hal lekker vrij laten, geeft denk ik een mooi ruimtelijk beeld. Noor schreef:Hoi allemaal,
Een huis dat mij erg leuk lijkt, is verkocht onder voorbehoud. Loont het de moeite om de makelaar te bellen voor het geval dat het toch niet gekocht kan worden voor de andere mensen? Of is het helaas pech voor mij?
). Wij waren beiden heel enthousiast en wilden een optie nemen, maar huis was al zo goed als verkocht en verder gaven ze sowieso geen optie aan mensen die geen bezichtiging gehad hadden.... Uiteindelijk werden de verschillende opleveringen erg lastig, wij woonden nog thuis en hadden geen huis te verkopen en zo hebben we het toch gekregen.
, verder moet een inrichting groeien, vind ik persoonlijk. Zelf bouw ik dus niks meteen vol.
.
. Weet je vriendin zeker dat ze het huis in 1 klap af wil betalen? En niet liever voor een x-bedrag een kleine hypotheek neemt?
, mijn ouders zouden bijvoorbeeld nooit een tuin willen (wat ik juist weer helemaal geweldig vind) of een dichte trap met een voorraadhok eronder (wat ik juist weer uitermate handig vind
).
.
.
.
.
. Kunnen we volgend weekend met de badkamer gaan beginnen, wooohooo!!!